بنیاد ملی بازی های رایانه ای انس...

بنیاد ملی بازی های رایانه ای انس...

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری خراسان شمالی، این رویداد از تاریخ ۲ لغایت ۵ آذر ماه ۹۸ همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۷ عصر در محل دانشگاه فنی و حرفه ای (دانشکده دارالفنون) و ساختمان نوآوری و فناوری پارک با حضور ۱۳۰دانش آموز و دانشجوی دختر و پسر به هدف رصد استعدادها، آموزش و تقویت آن ، همچنین معرفی نهادهای حامی، شناسایی ضعف ها و ظرفیت های موجود در استان برگزار شد.
در دو روز نخست این رویداد پویا و جذاب که از عصر روز شنبه ۲ آذر ماه در دانشکده دارالفنون آغاز شد، شرکت کنندگان در دو سطح مبتدی و حرفه ای با نرم افزارهای Unity ۳D، Photo Shop، illustrator و C# آشنا و یا نکات تکمیلی و پیشرفته را در مدل های دو و سه بعدی آموزش دیدند.
در روزهای سوم و چهارم برنامه نیز کد نویسی، تیم سازی، تعریف پروژه و چگونگی اجرای آن، تکمیل و رفع عیب و نقص های پروژه، با حضور مربیان حرفه ای و مسئولان انستیتو ملی بازی سازی رایانه ای، رئیس و مسئول پژوهش دانشکده فنی و حرفه ای، معاون فناوری و پشتیبانی پارک علم و فناوری، نماینده امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان شمالی . موسسه دانش آموزی شعف آموزش داده شد.
در روز پایانی رویداد بوت کمپ بازی سازی، مسابقه ای برای انتخاب تیم های برتر طراح بازی برگزار شد که تیم های ERROR، DEAD FACT و DREAM MAKERS شایسته تقدیر و تیم های ROBO GAME ، THE ONE و گیمرها بعنوان سه تیم برتر این مسابقه شناخته شدند.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان شمالی

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری خراسان شمالی

    پارک علم و فناوری خراسان شمالی

    پارک علم و فناوری خراسان شمالی یک پارک علم و فناوری در شهر بجنورد می باشد

      نظرات