بازدید نماینده شهرستانهای گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی از مرکز رشد فناوری گناباد

بازدید نماینده شهرستانهای گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی از مرکز رشد فناوری گناباد


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خراسان به نقل از مرکز رشد فناوری گناباد؛ جلسه نشستی با محوریت معرفی فعالیتهای شرکتها توسط مدیران، با حضور دکتر بنایی نماینده شهرستانهای گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد و پس از آن ایشان از مرکز رشد فناوری گناباد بازدید بعمل آورد.

در جلسه نشست، مهندس تقوی مدیر مرکز رشد فناوری گناباد ضمن خوشامدگویی به دکتر بنایی به معرفی مرکز رشد فناوری گناباد پرداخت و گزارشی از فعالیتهای مرکز رشد را به صورت پاورپوینت ارائه داد. سپس مدیران عامل شرکتها ضمن معرفی فعالیت شرکتها و واحدهای فناورشان، به ارائه مسائل و چالش های پیش روی خود پرداختند.

دکتر بنایی ضمن عرض سلام و خداقوت به مدیران شرکتها، چالشهای مطرح شده توسط مدیران را بررسی نمودند. ایشان با اشاره به پیشرفت های ارزشمند مرکز رشد فناوری گناباد، از مدیران واحدها تقدیر نموده و بیان داشتند: "افزایش تعداد شرکتها مشهود بوده و ما باور کردیم که می شود یکسری تولیدات نیاز کشور را در شهرستان گناباد تولید کنیم".

در پایان ایشان به همراهی مدیران واحدها از تعدادی از واحدهای فناور و امکانات و زیرساختهای موجود در مرکز رشد بازدید به عمل آوردند.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

      نظرات