در آستانه فرا رسیدن هفته پژوهش

در آستانه فرا رسیدن هفته پژوهش

در آستانه فرارسیدن هفته پژوهش و فناوری، سرهنگ صاحب‌ساده‌کار رئیس دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان گیلان با رئیس پارک علم و فناوری گیلان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار سرهنگ صاحب‌ساده‌کار، در خصوص فعالیت‌های این دفتر تحقیقاتی و برنامه‌های تحقق گام دوم انقلاب مطالبی بیان نمود و بر حضور این دفتر تحقیقاتی در نمایشگاه دستاوردهای هفته پژوهش و فناوری استان تاکید نمود.

رئیس دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان گیلان با اشاره به همکاری‌های پژوهشی با پارک علم وفناوری گیلان در راستای تفاهم نامه منعقده، بیان نمود که همکاری‌های دو جانبه و با بهره‌مندی از ظرفیت‌های کانون اندیشمندان جوان که در راستای اهداف این دفتر است می‌تواند در پیشبرد تحقق برنامه‌های گام دوم انقلاب تاثیر بسزایی داشته باشد.

در همین راستا رییس پارک علم و فناوری گیلان نیز ضمن تشکر از حضور رئیس دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان گیلان، به برنامه‌های هفته پژوهش و فناوری استان اشاره نمود و گفت: امید است با همراهی و همکاری دستگاه‌های اجرایی استان، دانشگاه‌ها ، پژوهشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی استان بتوانیم بیستمین نمایشگاه دستاوردهای هفته پژوهش و فناوری و فن بازار استان را هرچه با شکوه‌تر برگذار نماییم.

در پایان این دیدار، به مناسبت همکاری با دفتر تحقیقاتی کاربردی پلیس، لوح تقدیری از سوی فرمانده انتظامی استان گیلان ، به دکتر باستی اهدا شد.

در این لوح آمده است:

اینجانب هفته پژوهش را که با شعار "پژوهش اثربخش، فناوری ارزش آفرین و رونق تولید ملی" آغاز می گردد، به حضرتعالی و جامعه علمی و دانشگاهی استان تبریک گفته و مراتب قدردانی و سپاس خود را از زحمات وافر آن برادر عزیر در همکاری با این پلیس ابراز می دارم.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری گیلان

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری گیلان

    پارک علم و فناوری گیلان

    پارک علم و فناوری گیلان یک پارک علم و فناوری در شهر رشت می باشد

      نظرات