رییس پارک علم و فناوری خوزستان: برگزاری نمایشگاه معکوس در کنار نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن بازار

رییس پارک علم و فناوری خوزستان: برگزاری نمایشگاه معکوس در کنار نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن بازار

رییس پارک علم و فناوری خوزستان با اشاره به اینکه یکی از برنامه های ویژه نمایشگاه امسال؛ برگزاری نمایشگاه معکوس در کنار نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار استان است گفت: در این غرفه امکان ارایه نیازهای فناورانه صنایع با هدف برقراری ارتباط مستقیم بین صنایع و شرکت های دانش بنیان و فناوران استان فراهم می شود.

ایرج کاظمی نژاد ادامه داد: نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و هفتمین فن بازار استان خوزستان با شعار "پژوهش اثر بخش، فناوری ارزش آفرین، رونق تولید" قرار هست یکم تا سوم دیماه ۹۸ در نمایشگاه بین المللی اهواز سالن امام رضا (ع) برگزار شود.

وی افزود: هدف از برگزاری این نمایشگاه ارتباط بیشتر مردم با دانشگاه و صنعت در کشور و ارایه توانمندی ها و دستاوردهای پژوهشی و فناورانه دانشگاه ها، صنایع و شرکت های دانش بنیان می باشد.

کاظمی نژاد گفت: در فن بازار امسال نزدیک به ۳۰ شرکت فناور و استارتاپ در کنار صنایع و دانشگاه ها حضور خواهند داشت. حضور فعالان حوزه رباتیک برای آشنایی کودکان و دانش آموزران با مبحث رباتیک و نیز حضور نزدیک به ۲۰ بانوی کارآفرین در نمایشگاه از دیگر برنامه های پارک علم و فناوری خوزستان برای نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و هفتمین فن بازار استان است.

وی در خصوص نمایشگاه معکوس اظهار کرد: نمایشگاه معکوس در واقع نمایشگاهی است که کارفرما و خریداران محصولات و تولید کنندگان و ارایه دهندگان خدمات و محصولات فناورانه در آن حضور پیدا می کنند و در این نمایشگاه نیاز سنجی لازم صورت گرفته و در عین حال به ظرفیت ها و توانمندی شرکت های دانش بنیان و فناور و تولیدکنندگان نیز پرداخته می شود.

رییس پارک علم و فناوری خوزستان در پایان گفت: از دیگر ویژگی های این نمایشگاه ارتباط با همه گروه های سنی جامعه است به طوری که کودکان و دانش آموزان نیز با مباحث جدید فناوری و همچنین ارایه توانمندی های خود از این نمایشگاه بهره مند خواهند شد.




لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خوزستان

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری خوزستان

    پارک علم و فناوری خوزستان

    پارک علم و فناوری خوزستان یک پارک علم و فناوری در شهر اهواز می باشد

      نظرات