تولید و توسعه بازی با نگاه تجاری در بازار ایران
کارگاه تولید و توسعه بازی با نگاه تجاری در بازار ایران
سابقه بازیسازی و فعالیت های مرتبط با آن در ایران به ده سال پیش باز میگردد و فعالیت بازیسازان ایرانی در این عرصه رو به افزایش است. با این حال، هنوز هم سهم بازی های ایرانی بسیار کمتر از بازیهای خارجی است. عامل مهمی که بیشتر از هر چیز دیگری میتواند به رشد بازیسازی در ایران کمک کند، حرکت در جهت علمیتر شدن و کسب استانداردهای جهانیست.
کارگاه «تولید و توسعه بازی با نگاه تجاری در بازار ایران» به بازیسازان کمک خواهد کرد مسیر حرکت خود را دقیق تر ترسیم کنند، پروژه خود را حرفه ای تر مدیریت کنند و گام های موثری در راستای افزایش فروش بازی های خود بردارند.
سابقه مدرس:
این کارگاه با همکاری ” آواگیمز ” مهم ترین و تخصصی ترین مرکز سرمایه گذاری و انتشار بازی در ایران برگزار میگردد.
حسین مزروعی :
· مدیرعامل آواگیمز
· بازیساز ایرانی با سابقه ۲۰ ساله
· مطالعه و فعالیت در زمینه راهاندازی کسب و کارهای آنلاین از سال ۹۷
· بنیانگذار استودیو بازیسازی پاپاتا (تولید کننده بازیهای پرطرفدار در بازار ایران نظیر هشتمین حمله ۲)
· بنیان گذار فروشگاه اینترنتی روبوایکیو
سرفصل های اصلی مورد بحث در کارگاه:
• کمک به تیم های کوچک با افراد و سرمایهی کم برای داشتن نگاهی تجاری مبتنی بر بازیسازی موبایلی
• بررسی مسیر شکست یا پیروزی تیم های دیگر
• انتخاب سایز مناسب پروژه
• انتخاب نوع مناسب پروژه متناسب با تیم
• نحوه مدیریت پروژه
• تصمیمات کلیدی و حیاتی
• ریلیز کردن یا نکردن !؟ چه زمانی ریلیز کنیم ؟
• فیچر های لازم در ابتدای ریلیز کردن
• چگونگی قرار گرفتن در صدر پرفروشترینهای کافه بازار
محفلی مخصوص گیمرها و فرصتی برای شبکه سازی با علاقهمندان و متخصصان این حوزه منتظر دیدار شما دوستداران صنعت بازی هستیم، به دوستان خود اطلاع رسانی کنید…
اطلاعات ثبت نام
۲۰ آذر مهلت بهره مندی از تخفیف ۳۰ درصدی ثبت نام زود هنگام
لینک اصل خبر در سایت شتاب دهنده فردوسی
نظرات