هر صفحه یک محصول نانویی

هر صفحه یک محصول نانویی

اما در این کتاب چه می‌خوانیم؟ فناوری‌ها روز به روز توسعه می‌یابند تا کیفیت زندگی افراد بهتر شود. فناوری نانو نیز می‌تواند ابزاری برای تحقق این هدف باشد.

هدف این کتاب نشان دادن نحوه تاثیر محصولات نانویی بر زندگی انسان است. در حال حاضر ما بیش از ۵۰۰ محصول نانویی با برند «ایران ساخت» داریم. اما تا چه اندازه با آنها آشنا هستیم. این محصولات شامل محصولات نهایی، محصولات واسطه‌ای، نانو مواد و تجهیزات هستند. در این کتاب درباره تجهیزات و مواد نانویی صحبت نمی‌شود و تمرکز بر روی محصولات این حوزه است.

پس محصولات در این کتاب به تفکیک حوزه‌هایی مانند دارو، بهداشت و سلامت، آب، ساخت و ساز، کالای خانگی، انرژی، حمل و نقل و کشاورزی معرفی شده‌اند. در هر صفحه از این کتاب خواننده با یک محصول نانویی آشنا می‌شود و از نحوه تاثیر آن بر زندگی آگاه می‌شود.

همچنین یکی از جذابیت‌های این کتاب استفاده از تصاویر گوناگون است. در برخی از محصولاتی که عکس محصول برای خواننده چندان گویا نیست، از عکسی استفاده شده که کارکرد محصول را به خوبی نشان دهد. پس در این کتاب با روش‌های بهتر شدن زندگی با استفاده از محصولات نانویی آشنا می‌شویم.

گزارش از مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

پایان پیام/۲۵


اخبار مرتبط:

* فناوری نانو در ایران، از جهش علمی تا جهش اقتصادی

* ارائه ۳۰۰ محصول دانشگاه آزاد در نمایشگاه فناوری‌های نانو

*محصولات نانو ایران ساخت به ۴۵ کشور صادر می‌شود

*صادرات محصولات نانو «ایران ساخت» افزایش می‌یابد


لینک اصل خبر در سایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

    منبع خبر

    معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

    معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

    معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات