امضا تفاهم نامه همکاری علمی بین وزارت علوم و منطقه آزاد قشم

امضا تفاهم نامه همکاری علمی بین وزارت علوم و منطقه آزاد قشم


به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم، توافق برای استفاده از ظرفیت های موجود در پارک زیست فناوری خلیج فارس و تبدیل این مجموعه به یکی از بزرگترین پارک های زیست فناوری منطقه که هم اکنون شش شرکت معتبر دانش بنیان در آن مستقر و مشغول به کار هستند از اهداف اصلی امضای این تفاهم نامه می باشد.

همچنین حمایت سازمان منطقه آزاد قشم و مجموعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از گسترش فعالیت های علمی و پژوهشی و همکاری مشترک درخصوص برگزاری دوره های آموزشی و سمینارهای علمی و تخصصی مورد نیاز صنایع، کمک به انتقال دانش و توسعه مراکز توسعه فناوری در حوزه های مورد علاقه طرفین با جلب مشارکت بخش خصوصی توانمند هم از دیگر مفاد این تفاهم نامه است.

بکارگیری ظرفیت های فناوری و نوآوری در کشور با هدف تامین نیازهای فناورانه سازمان منطقه آزاد قشم، همکاری در گسترش بسترهای توسعه فناوری و نوآوری در منطقه برای تحقق اهداف پیش بینی شده در راستای پیشرفت پارک زیست فناوری خلیج فارس و همچنین توسعه تعاملات بین المللی شرکت های فناور و دانش بنیان با استفاده از ظرفیت منطقه آزاد قشم از موضوعات دیگر این تفاهم نامه است.

شایان ذکر است؛ در حاشیه امضای این تفاهم نامه، دکتر منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی دکتر محمدشریف رنجبر را به عنوان رییس پارک علم و فناوری خلیج فارس (قشم) منصوب کرد.

لینک اصل خبر در سایت پارک زیست فناوری خلیج فارس (قشم)

    منبع خبر

    پارک زیست فناوری خلیج فارس (قشم)

    پارک زیست فناوری خلیج فارس (قشم)

    پارک زیست فناوری خلیج فارس (قشم) یک پارک علم و فناوری در شهر قشم می باشد

      نظرات