حمایت پارک علم و فناوری آذربایجان غربی  از استارت آپ ها

حمایت پارک علم و فناوری آذربایجان غربی از استارت آپ ها

دکتر محمد فتحعلی لو مدیر موسسات و مراکز رشد جامع پارک علم و فناوری آذربایجان غربی در رویداد استارت آپی خدمات انلاین (e-service) اظهار کرد: سیاست پارک علم و فناوری آذربایجان غربی حمایت کامل از استارت آپ است.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری آذربایجان غربی، دکتر فتحعلی لو با اشاره به اهمیت استارت آپ ها و رویدادهایی که در حوزه IT شکل می گیرد، گفت: روند رو به رشدی که در جهان طی می شود به سوی خدمات آنلاین در همه حوزه ها سوق داده شده و  شکل گیری ایده ها در این زمینه می تواند در زندگی روزمره تاثیرات مثبت بسیاری داشته باشد.
وی ادامه داد: خوشبختانه سیاست های پارک علم و فناوری حمایت از استارت آپ ها است  بطوری که هم اینک شرکت ها و استارت آپ های خوبی در حوزه IT در  پارک علم و فناوری آذربایجان غربی مستقر هستند.
مدیر موسسات و مراکز رشد پارک علم و فناوری آذربایجان غربی افزود: امیدواریم رویداد استارت آپی خدمات آنلاین  که این هفته برگزار می شود نتایج بسیار خوبی داشته باشد و منجر شود که پارک علم و فناوری استان پذیرای  افراد جدیدی باشد و  از حمایت هایی که از این استارت آپ ها می کند، بهره مند شوند.

دکتر فتحعلی لو  در زمینه  چتر حمایتی پارک علم و فناوری از استارت آپ ها و شرکت ها، توضیح داد: علاوه بر حمایت های مادی و معنوی پارک استان،  مجموعه ای تحت عنوان فن بازار منطقه ای   در زمینه جذب سرمایه گذار برای محصولات خلاقانه فعالیت می کند  که استارت آپ های مستقر می توانند از خدمات این مجموعه نیز استفاده کنند.
در پایان این استارت آپ، کارگاه های کوتاه ایده پردازی، تیم سازی و ارائه های آسانسوری برگزار شد.
شایان ذکر است  این دوره در دو بخش برگزار می شود که بخش اول شامل آشنایی با مفاهیم راه اندازی کسب و کار و  ایده پردازی  که در ۲۱ آذر ماه برگزار شد  و بخش دوم  طی ۳۲ ساعت کارگاه آموزشی تمام آنچه برای راه‌اندازی یک استارتاپ لازم دارید  طی این هفته  برگزار خواهدشد.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

    پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

    پارک علم و فناوری آذربایجان غربی یک پارک علم و فناوری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات