هفتمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی تبریز برگزار می‌شود

هفتمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی تبریز برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان، این نمایشگاه در ۴ بخش ایده‌های فناورانه و طرح‌های استارتاپی، توسعه و تجاری‌سازی فناوری، فروش محصولات دانش‌بنیان و معرفی نیازمندی‌های فناورانه با هدف رونق تولید داخلی از ۱۳ لغایت ۱۷ آبان‌ماه امسال در محل نمایشگاه بین‌المللی تبریز برگزار می شود.

این نمایشگاه با هدف کمک به تجاری‌سازی فناوری، بسترسازی برای تکمیل چرخه علم تا فناوری و فناوری تا کسب‌وکار، شناسایی و معرفی نوآوری‌ها و اختراعات فناورانه و طرح‌ها و ایده‌های دانش‌محور، معرفی فناوری‌ها و بسترسازی برای کاربردی کردن توانمندی‌های پژوهشی و معرفی نیازمندی‌های فناورانه نهادها، دستگاه‌ها و بنگاه‌های تولیدی و خدماتی برگزار می‌شود.

ایجاد ارتباط بین دانشگاهیان و فناوران با بخش‌های مختلف اقتصادی و اجرایی، گسترش همکاری‌های فناورانه منطقه‌ای، ملی و بین‌المللی، ایجاد فضای مناسب کسب‌وکار برای نخبگان و شکل‌گیری شرکت‌های دانش‌بنیان، جذب سرمایه‌گذار داخلی و خارجی برای فرصت‌های سرمایه‌گذاری و افزایش صادرات محصولات و خدمات دانش‌بنیان از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه به شمار می‌رود.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این نمایشگاه و آگاهی از ضوابط و شرایط حضور در رویدادهای این نمایشگاه تا ۳۰ مهرماه می‌توانند به آدرس www.rinotex.ir مراجعه کنند.

    لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری گلستان

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری گلستان

    پارک علم و فناوری گلستان

    پارک علم و فناوری گلستان یک پارک علم و فناوری در شهر آق قلا می باشد

      نظرات