دریافت لوح سپاس در نمایشگاه بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار

دریافت لوح سپاس در نمایشگاه بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز،  پارک علم و فناوری البرز با حضور تعداد چشمگیری از شرکت های فناور در زمینه های مختلف علمی در بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار از جدیدترین محصولات و فناوری شرکت های خود رونمایی و به جهت مشارکت فعال و موثر، موفق به دریافت لوح  سپاس شد.


در این نمایشگاه که در واقع محل نمایش دست‌یافته‌های علمی، پژوهشی و تحقیقاتی یکسال اخیر مراکز علمی و دانشگاهی کشور بود ، شرکت های فناور این استان در بیستمین جشنواره و نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازارکشور و هفتمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران با انعقاد ۲۳ قرار داد رتبه اول را به خود اختصاص دادند.

محمد صادق سبط الشیخ انصاری معاون فناوری پارک علم فناوری البرز گفت: این ۲۳ قرارداد به مبلغ حدود ۹۴ میلیارد تومان بوده که افزون بر این مبلغ شرکت های فناور البرز در جشنواره مذکور حدود ۸۰ هزار یورو نیز درآمدزایی داشته اند.
وی ادامه داد: این قراردادها در زمینه شیمی، مهندسی پزشکی، پلیمر، مکانیک، برق و الکترونیک  بوده که نقش یارانه تشویقی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  محرک این فرایند موفق است.

شایان ذکر است ؛ پارک علم و فناوری البرز در راستای حمایت از شرکت های دانش بنیان و فناور و کمک به فروش محصولات فناورانه در"هفتمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران" و "نمایشگاه پژوهش و فناوری ملی با حضور موثر واحدهای فناور و دانش بنیان در زمینه های  علوم پزشکی ،فنی و مهندسی و کشاورزی و منابع طبیعی و... ازمورخ۲۶ تا ۲۹ آذرماه به مدت ۴روز در محل نمایشگاه بین المللی تهران به ارائه آخرین دستاوردهای فناورانه و دانش‌بنیان شرکت‌های عضو خود اقدام کرد.
لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری البرز

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری البرز

    پارک علم و فناوری البرز

    زمینه فعالیت جامع

      نظرات