استاندار مازندران در نشست صمیمی با شرکت های فناور و دانش بنیان استان : همه توان خود را برای حل مشکلات شما در مسیر شکوفایی استان می گذاریم

استاندار مازندران در نشست صمیمی با شرکت های فناور و دانش بنیان استان : همه توان خود را برای حل مشکلات شما در مسیر شکوفایی استان می گذاریم


مقام عالی دولت در مازندران در این نشست صمیمی گفت: از مشکلات شما در این مسیر خطیر و ارزشمند آگاهیم و در کنار شما هستیم.

نشست هم اندیشی استاندار مازندران با شرکت های فناور و دانش بنیان استان بمنظور آشنایی بیش از پیش مقام عالی دولت در استان با ظرفیت ها، مسایل و مشکلات این شرکت ها و جوانان خلاق و تولیدکننده در استانداری برگزار شد.

احمد حسین زادگان همراه با مدیران مسئول در این نشست؛ ساعت ها به طرح مشکلات و مسایل شرکت های فناور و دانش بنیان استان گوش فرا داد و برای برون رفت از این مشکلات به هر یک از مدیران دستور داد در جلسه یاد شده به حل این مشکلات و ارایه طریق بپردازند. ‎

احمد حسین زادگان در این نشست گفت: از همه کارآفرینانی که با خلاقیت و نوآوری در اندیشه  کمک به مردم، نظام و کشور هستند، قدردانی می کنم.

وی افزود: با تسهیل زمینه و حذف بوروکراسی های زائد اداری، در تلاشیم تا تحرک لازم را در اشتغال و تولید بویژه در حوزه شرکت های دانش بنیان برای جوانان نخبه و صاحب ایده ایجاد کنیم تا در مسیر تبدیل علم به ثروت و رونق تولید و اشتغال موانع را پشت سر بگذارند.
استاندار خطاب به مدیران شرکت های دانش بنیان با بیان این که از مشکلات شما در این مسیر خطیر و ارزشمند آگاهیم و در کنار شما هستیم، بیان داشت: جلسه ای ویژه برای کارآفرینی در آینده برگزار می کنیم.

حسین زادگان با اشاره به این که از شما می خواهم تا ایده های خود را در حوزه دارای اولویت استان از جمله پسماند و کشاورزی ارایه کنید، اظهار داشت: دیدگاه ها و نقطه نظرات خود را در سامانه نمتا، سامانه نظام مدیریت مشارکتی توسعه استان مازندران بارگذاری کنید.
استاندار  در ادامه گفت: همه توان خود را برای حل مشکلات شما در مسیر شکوفایی استان می گذاریم.

در این نشست صمیمی که با حضور مقام عالی دولت در استان، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، رئیس پارک علم و فناوری مازندران، برخی مدیران ستادی و دستگاه های اجرایی مسئول، ساعت ها بطول انجامید، بسیاری از نخبگان و صاحبان شرکت های دانش بنیان و فناور و برخی از شرکت هایی که در نمایشگاه فن بازار استان که به همت پارک علم و فناوری مازندران برگزار شد حضور داشتند، به بیان مسایل و نقطه نظرات خود پرداختند.


لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری مازندران

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری مازندران

    پارک علم و فناوری مازندران

    پارک علم و فناوری مازندران یک پارک علم و فناوری در شهر ساری می باشد

      نظرات