دستاوردهای صنعت هوافضا به نمایش گذاشته می‌شود

دستاوردهای صنعت هوافضا به نمایش گذاشته می‌شود

این رویداد فناورانه با هدف «ارائه آخرین دستاوردها و محصولات دانش‌بنیان مرتبط با صنایع هوایی و فضایی» و «تبادل اطلاعات و هم‌اندیشی فعالان این حوزه» با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل‌ونقل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

همچنین، «تسهیل فرآیند جذب سرمایه برای ایده‌های خلاق دانش‌بنیان و معرفی طرح‌ها و محصولات دانش‌بنیان و فناورانه برتر» و «تسهیل دستیابی هر چه بیشتر به فناوری‌های هوافضا در صنایع کشور» از دیگر اهداف برگزاری این کنفرانس است.

محورهای اصلی این رویداد شامل آیرودینامیک، پیشرانش، دینامیک پرواز و کنترل، سازه‌های هوافضایی، علوم و فناوری فضایی، هوانوردی و مدیریت پروژه‌های هوافضایی است.

«هجدهمین کنفرانس انجمن هوافضای ایران» با همکاری انجمن هوافضای ایران و به میزبانی دانشکده مهندسی هوافضای دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود. ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل‌ونقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سازمان صنایع هوایی، سازمان هوافضا، شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و سازمان فضایی ایران از برگزاری این رویداد حمایت می‌کنند.

همزمان با این کنفرانس، نمایشگاه جانبی برای ارائه آخرین محصولات فناورانه و دانش‌بنیان صنعت هوایی هم به نمایش گذاشته می‌شود. برگزاری کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های تخصصی پیرامون فرصت‌ها و چالش‌های صنعت از دیگر برنامه‌های این رویداد است.

‌هجدهمین کنفرانس انجمن هوافضای ایران از ۱۵ تا ۱۷ بهمن‌ماه سال جاری برگزار می‌شود تا بستر مناسبی برای تبادل نظر و ارائه دستاوردهای علمی در کشور فراهم شود.

گزارش از مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

پایان پیام/۲۳


اخبار مرتبط:

توانمندی شرکت های دانش بنیان در حوزه هوافضا

بهره گیری از توانمندی شرکت های دانش بنیان در حوزه هوافضا یک ضرورت است

نمایش دستاوردهای دانش بنیان نخستین مرکز رشد دانش‌بنیان هوافضا راه‌اندازی می‌شود


لینک اصل خبر در سایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

    منبع خبر

    معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

    معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

    معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات