همزمان با برگزاری هجدهمین کنفرانس انجمن هوافضای ایران:
برگزاری نمایشگاه جانبی با حضور صنایع، مراکز علمی و تحقیقاتی و شرکت‌های فعال در حوزه هوایی و فضایی

همزمان با برگزاری هجدهمین کنفرانس انجمن هوافضای ایران: برگزاری نمایشگاه جانبی با حضور صنایع، مراکز علمی و تحقیقاتی و شرکت‌های فعال در حوزه هوایی و فضایی

همزمان با برگزاری هجدهمین کنفرانس انجمن هوافضای ایران، نمایشگاه دستاوردهای علمی، پژوهشی و فناوری با حضور صنایع، مراکز علمی و تحقیقاتی و شرکت‌های فعال در زمینه‌های مرتبط، به منظور ارائه توانمندیها، محصولات، خدمات و نیازهای فناوری از تاریخ ۱۵ لغایت ۱۷ بهمن ماه سال جاری در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری آذربایجان غربی، گسترش دانش فنی و تبادل آخرین دستاوردهای علمی- تحقیقاتی توسط صنعتگران، پژوهشگران و اندیشمندان مراکز صنعتی، پژوهشی و دانشگاهی و آشنایی با رویدادهای علمی و تجاری مرتبط با علوم هوایی و فضایی از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه می‌باشد.
لازم بذکر می‌باشد در نظر است رویدادی تحت عنوان "AEROSPACE TECH ۲۰۲۰" بمنظور  معرفی برترین محصولات دانش بنیان و برترین طرح‌ها و ایده‌های فناورانه‌ای که در نمایشگاه جانبی کنفرانس شرکت نمایند برگزار شود.
برگزیده گان این رویداد علاوه بر دریافت  هدایا و تندیس ویژه کنفرانس از امتیاز معرفی و حمایت ویژه حامیان کنفرانس بهرهمند خواهند شد.
علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به بخش نمایشگاه سایت کنفرانس مراجعه نموده و یا با دبیرخانه نمایشگاه (۶۴۵۴۵۱۸۶ و ۰۹۱۲۴۰۸۲۶۹۶) تماس حاصل نمایند.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

    پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

    پارک علم و فناوری آذربایجان غربی یک پارک علم و فناوری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات