نسل جدید مشتریان از بانک‌ها و موسسات مالی چه خواسته‌ای دارند؟

مسعود خرقانی، معاون فناوری اطلاعات شرکت مهندسی صنایع یاس ارغوانی / ورود نسل جدید مشتریان به عرصه بازار و فعالیت‌های کسب‌وکاری در آینده نزدیک، ایجاب می‌کند که یک بازنگری اساسی در زمینه خدمات و محصولات بانکی موجود (که بر اساس تحقیقات و بررسی نیازهای نسل قدیمی‌تر مشتریان به‌وجود آمده است)، انجام شود. اتخاذ این رویکرد و تمرکز مطالعات جدید بر نسل نوظهور مشتریان، دو مبحث مهم را در این زمینه آشکار می‌سازد. اول، چالش‌هایی که از منظر مالی و به‌طور روزافزون در مواجهه با خواست‌های متنوع نسل جدید به‌وجود می‌آید. دوم، چشم‌انداز و نقطه نظرات تاثیرگذار این نسل بر انتخاب محصولات و خدمات بانکی (در مورد نقش و هدف کسب‌وکارها)، که با دیدگاه‌های نسل قدیمی به شدت متفاوت است. ببینید: نسل هزاره‌ی سوم و حرکت به سمت پرداخت‌ موبایلی شکل‌گیری نسل‌های مختلف بر اساس شرایط و موقعیت‌های خاص خودشان اتفاق می افتد. در خصوص نسل هزاره جدید (Millennials) متولدین سال‌های ...

متن کامل خبر در سایت راه پرداخت

    منبع خبر

    راه پرداخت

    راه پرداخت

    رسانه فینتک ایران

      نظرات