نسل جدید مشتریان از بانکها و موسسات مالی چه خواستهای دارند؟
مسعود خرقانی، معاون فناوری اطلاعات شرکت مهندسی صنایع یاس ارغوانی / ورود نسل جدید مشتریان به عرصه بازار و فعالیتهای کسبوکاری در آینده نزدیک، ایجاب میکند که یک بازنگری اساسی در زمینه خدمات و محصولات بانکی موجود (که بر اساس تحقیقات و بررسی نیازهای نسل قدیمیتر مشتریان بهوجود آمده است)، انجام شود. اتخاذ این رویکرد و تمرکز مطالعات جدید بر نسل نوظهور مشتریان، دو مبحث مهم را در این زمینه آشکار میسازد. اول، چالشهایی که از منظر مالی و بهطور روزافزون در مواجهه با خواستهای متنوع نسل جدید بهوجود میآید. دوم، چشمانداز و نقطه نظرات تاثیرگذار این نسل بر انتخاب محصولات و خدمات بانکی (در مورد نقش و هدف کسبوکارها)، که با دیدگاههای نسل قدیمی به شدت متفاوت است. ببینید: نسل هزارهی سوم و حرکت به سمت پرداخت موبایلی شکلگیری نسلهای مختلف بر اساس شرایط و موقعیتهای خاص خودشان اتفاق می افتد. در خصوص نسل هزاره جدید (Millennials) متولدین سالهای ...
متن کامل خبر در سایت راه پرداخت
نظرات