کار ما بهره‌وری را بالا و راندمان را تا ۳۰۰ درصد افزایش می‌دهد


مدیرعامل شرکت بهپویان گفت: سامانه‌ای برای شرکت‌های صنعتی مانند گاز و نفت طراحی کرده‌ایم. کار ما بهره‌وری را بالا و راندمان را تا ۳۰۰ درصد افزایش می‌دهد.  همچنین بسیار کم هزینه و پربازده‌ است.

مرتضی تقوایی حسین‌زاده، در گفت‌وگو با خبرنگار پارک علم ‌و فناوری خراسان اظهار کرد: کار ما در خصوص هوشمند سازی شرکت‌های بزرگ از جمله نفت، گاز و بهینه سازی در مصرف انرژی است.

وی فعالیت در زمینه ممیزی انرژی برمبنایISO ۵۰۰۰۱  و هوشمند سازی در شبکه های بزرگ ابعاد در سطح ملی را حوزه کاری این شرکت عنوان کرد که تاکنون بیش از ۱۹۰ پروژه موفق با بیش از ۶۰ کارفرما در ۲۰ استان کشور انجام داده است.

مدیرعامل بهپویان افزود: در یک سال گذشته شرکت‌های دانش‌بنیان استان خراسان مورد بررسی قرار گرفته اند که در این بین، شرکت بهپویان به عنوان شرکت برگزیده انتخاب شد.

مدیر عامل شرکت بهپویان گفت: شرکت ما ۱۳ سال پیش کار خود را آغاز کرده است. در حال حاضر ۶۰ نفر نیرو در آن مشغول به کار هستند. ۴۲ پروژه فعال در ۱۸ استان و ۱۷ تخصص متفاوت در زمینه کارشناسی و دکترا دارد. همچنین در سال ۹۶ شرکت برتر دانش بنیان استان شده‌ایم و کسب عنوان طرح پژوهشی برتر وزرات نیرو در سال ۹۷ را از دیگر افتخارات این شرکت دانست.

تقوایی در خصوص نحوه کار خود عنوان کرد: ما به عنوان یک شرکت مهندس مشاور وارد یک سیستم می‌شویم و آن را دقیق می‌شناسیم. سپس افراد در بخش or و بخش تحقیق در عملیات نقش‌آفرینی می‌کنند. آنان برای صنعت‌های بزرگ مانند صنعت نفت،گاز و... سامانه‌هایی را طراحی می‌کنند. کار ما بهره‌وری را بالا و راندمان را تا ۳۰۰ درصد افزایش می‌دهد. همچنین بسیار کم هزینه و پربازده‌ است. پارک علم‌ و فناوری خراسان نیز در این خصوص برای ما شبکه‌سازی کرده است.

وی ضمن اشاره به کسب عنوان شرکت دانش بنیان تولیدی به طور مشترک بین شرکت بهپویان و نیان الکترونیک، درخصوص نحوه برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش بیان کرد: نسبت به نمایشگاه نقد دارم. این‌گونه نمایشگاه‌ها باید ‌بازبینی اساسی شوند. نمایشگاه‌ باید طوری برگزار شود که شرکت ها بتوانند با افراد متخصص در زمینه کار خودشان صحبت کنند. این که نمایشگاهی در طول سه روز برگزار شود و در طول این مدت آیا اتفاقی بیفتد یا خیر، بهره‌وری ندارد. شاید اتفاقات مثبت بیفتد، اما مهم این است که راندمان بالا داشته باشد.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

      نظرات