تجدید تفاهم نامه استاندارد و پارک علم و فناری کردستان

تجدید تفاهم نامه استاندارد و پارک علم و فناری کردستان

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری کردستان به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان کردستان، ژیلا یزدانی مدیرکل استاندارد استان کردستان گفت: رعایت استانداردها و افزایش کیفیت کالا و خدمات، یکی از دغدغه‌های مهم استاندارد است و به همین منظور استاندارد با هدف حمایت از شرکتهایی که قابلیت دانش بنیان و دانش نماد را دارد، تفاهم‌نامه‌های همکاری را منعقد می‌کند.

وی عنوان کرد: تا کنون نزدیک به ۱۷ دفتر ارتباط با استاندارد در دستگاه‌های اجرایی ذیربط، مراکز علمی و آزمایشگاه‌های همکار افتتاح شده که خوشبختانه همکاری‌های لازم از سوی رابطین استاندارد با این اداره‌کل شده است.

در ادامه سعیدی رییس پارک علم و فناوری گفت: پارک‌های علم و فناوری حلقه‌های ارتباطی بین دانشگاه ها و جامعه هستند.

وی ضمن بیان این موضوع که حمایتهای مالی و اعطای تسهیلات این پارکها متعلق به مناطق آزاد هستند عنوان کرد: ما هدف بسیار بزرگی داریم و رسالت ما این است که از طریق جامعه پیش روی داشته باشیم و به همین دلیل نیازمند این هستیم که به استاندارد که  پویا و به صنعت متصل است ، بپیوندیم و تلاش می‌کنیم بتوانیم در مورد شرکتهای صنعتی و واحدهایی که قابلیت دانش بنیانی را دارند و درصدد انجام کار علمی و نوآوری هستند، مثمر ثمر باشیم و بتوانیم فراتر از استان پیشرفت داشته باشیم  و به شرکتهایی که محصولاتی برای استاندارد سازی دارند کمک کنیم‌.

در ادامه جلسه حمایت از شرکتهای دانش بنیان و دانش‌نماد در خصوص فرآیند استاندارد‌سازی واحدهای نوآور مورد بحث و گفتگو قرار گرفت و مقرر شد تیم کاری به منظور تسهیل انجام کار واحدها با حضور سازنده‌ها و همکاران استاندارد تشکیل شود، همچنین مقرر شد فرآیند نحوه تدوین استاندارد توسط اداره کل برای فرآورده های جدید انجام پذیرد.

گفتنی است در پایان تفاهم نامه همکاری بین استاندارد و پارک علم و فناوری توسط مدیرکل استاندارد و رییس پارک علم و فناوری امضا شد.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری کردستان

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری کردستان

    پارک علم و فناوری کردستان

    پارک علم و فناوری کردستان یک پارک علم و فناوری در شهر سنندج می باشد

      نظرات