برترین‌های جشنواره وب و موبایل ایران حمایت می‌شوند

برترین‌های جشنواره وب و موبایل ایران حمایت می‌شوند

در این رویداد فناورانه که روزهای ۲۴ و ۲۵ بهمن‌ماه برگزار می‌شود، گروه‌های مختلفی از حوزه‌های اینترنت اشیاء، بلاکچین، تولید هوشمند ( ERP )، خانه هوشمند، شهر هوشمند، هوش مصنوعی، واقعیت افزوده و واقعیت مجازی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

این جشنواره برای انتخاب برترین سایت‌ها و نرم‌افزارهای موبایل فارسی طراحی شده است و به صورت سالانه برگزار می‌شود. جشنواره وب و موبایل ایران با ده‌ها هزار شرکت‌کننده، به عنوان بزرگ‌ترین عرصه رقابت میان وب‌سایت‌ها و نرم‌افزار‌های موبایل ایرانی در گروه‌های مختلف شناخته می‌شود و از ابتدای زمان تاسیس توانسته است نقش مهمی در رشد کیفیت و جایگاه حوزه وب و موبایل در میان مردم داشته باشد.

با توجه به اهمیت این جشنواره، ستاد فناوری‌های حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اعلام کرده است که از برترین‌های این دوره حمایت می‌کند و انتخاب و داوری استارتاپ‌ها به صورت مشترک بین جشنواره وب و موبایل ایران و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری انجام خواهد شد.

علاقه‌مندان برای ثبت نام در این رویداد فناورانه تا ۱۵ بهمن‌ماه امسال فرصت دارند که به سایت https://survey.porsline.ir/s/p۵sQCx۶ / مراجعه کنند.

گزارش از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

پایان پیام/۲۳


اخبار مرتبط:

پذیرش برگزیدگان جشنواره وب و موبایل به عنوان شرکت خلاق

اختتامیه دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران ۲۴ و ۲۵ بهمن برگزار می‌شود

شروع فعالیت بخش استانی جشنواره وب و موبایل ایران از امسال


لینک اصل خبر در سایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

    منبع خبر

    معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

    معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

    معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات