در نسخه 6.5 زبان بیاموز چه امکاناتی به برنامه افزوده شده است؟

در نسخه 6.5 زبان بیاموز چه امکاناتی به برنامه افزوده شده است؟

اصلی‌ترین تغییر در نسخه جدید برنامه مرتبط با امکان مدیریت فایل‌های صوتی بود. در این نسخه از برنامه امکان بررسی فایل‌های دانلود شده در بخش خواندن و شنیدن، مشاهده میزان ظرفیت هر فایل و در نهایت امکان حذف فایل از حافظه گوشی ایجاد شده که کمک زیادی به کاربر در استفاده از برنامه می‌کند.

در بخش خواندن و شنیدن در برنامه امکان دانلود همزمان همه فایل‌های صوتی یک کتاب هم ایجاد شده. این کار از طریق دکمه‌ای که در منوی کناری در هر درس اضافه شده قابل انجام است. همچنین در صورت دانلود فایل‌ها این قابلیت به برنامه افزوده شد، تا پس از اتمام هر فایل صوتی، برنامه به صورت خودکار به درس بعدی از همان کتاب منتقل شود و فایل جدید را شروع کند. این قابلیت برای افرادی که از فایل‌های شنیداری در زمان رانندگی یا رفت و آمد استفاده می‌کنند این امکان را می‌دهد که بدون نیاز به اقدام مستقیم، همه فایل‌های یک کتاب را یکی پس از دیگری گوش کنند.

با توجه به بازخورد کاربران، امکان ارتباط از طریق واتساپ هم در این نسخه ایجاد شده، تا از این طریق امکان ارتباط سریعتر برای کاربران فراهم شود. (در این نسخه ارتباط از طریق ایمیل با توجه به بازخورد کاربران از برنامه حذف شده است)

در نسخه قبلی برنامه امکان مشاهده کلمات در هر باکس در لایتنر اضافه شده بود، با توجه به درخواست کاربران در این نسخه امکان مشاهده معانی کلمات موجود در هر باکس هم اضافه شد.

گذشته از امکانات اضافه شده در این نسخه، برخی از اصلی‌ترین مشکلات و باگ‌های گزارش شده توسط کاربران (شامل همه باگ‌های گزارش شده در لایتنر) رفع شدند و تغییرات گرافیکی با توجه به درخواست کاربران در بخش‌هایی از برنامه ایجاد شد (مانند بزرگ شدن فونت برنامه در برخی صفحات).

علاقه مندان می‌توانند برنامه زبان بیاموز را از طریق مارکت‌های داخلی معتبر (بازار، مایکت و ایران اپس) یا از طریق گوگل پلی استور دانلود کنند.

    منبع خبر

    بیاموز

    بیاموز

    کمک به یادگیری زبان های مختلف

    نظرات