کارگاه آموزشی «آشنایی با آئین‌نامه ارزیابی موسسات دانش‌بنیان و حمایت‌های موجود» برگزار شد

کارگاه آموزشی «آشنایی با آئین‌نامه ارزیابی موسسات دانش‌بنیان و حمایت‌های موجود» برگزار شد

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان، این کارگاه آموزشی با حضور بیش از ۴۰ نفر از نمایندگان واحدهای فناور، اساتید و دانشجویان علاقه‌مند سراسر استان در محل سالن شهید علیمحمدی دانشگاه گلستان برگزار شد.

در این کارگاه ۴ ساعته، سیدجواد حسینی، سرارزیاب و مدرس دانش‌بنیان و مدیرعامل شرکت کیفیت‌سازان سبز به‌عنوان مدرس این دوره، با اشاره به حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از برگزاری چنین کارگاه‌هایی، این دوره‌ها را گامی روبه جلو در جهت رشد توانمندی شرکت‌ها در ابعاد گوناگون بازاریابی، تجاری‌سازی و توسعه فناوری عنوان کرد.

وی ضمن اشاره به تاریخچه تصویب قانون و آئین‌نامه اجرایی حمایت از شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان، به فرآیند ارزیابی شرکت‌ها و معرفی معیارهای ارزیابی دانش‌بنیان بودن محصولات و خدمات پرداخت.

بر این اساس، محصولات و خدمات شرکت‌ها و موسسات طبق اصولی که از طریق کارگروه ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت‌های دانش‌بنیان تحت نظر معاونت علمی ریاست جمهوری تعیین شده است، در دو بخش بررسی معیارهای اساسی محصول و خدمت و همچنین بررسی معیارهای عمومی شرکت یا موسسه، ارزیابی خواهد شد.

گفتنی است، چگونگی ثبت‌نام متقاضیان، فرآیند و معیارهای ارزیابی، دسته‌بندی شرکت‌های دانش‌بنیان، انواع حمایت‌ها و آمار شرکت‌های دانش‌بنیان در کشور و استان گلستان از جمله سرفصل‌های این کارگاه آموزشی بود.

    لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری گلستان

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری گلستان

    پارک علم و فناوری گلستان

    پارک علم و فناوری گلستان یک پارک علم و فناوری در شهر آق قلا می باشد

      نظرات