در حوزه فناوری‌های زیستی دانش‌بنیانی شوید

در حوزه فناوری‌های زیستی دانش‌بنیانی شوید

مدرسه ملی زیست‌فناوری ایران، با هدف توانمندسازی و افزایش مهارت‌آموزی و تکنیک‌آموزی به دانشجویان و فارغ‌التحصیلان حوزه زیست‌فناوری از تابستان امسال۹۸ شروع به کار کرد.

این مدرسه با حمایت ستاد توسعه زیست‌فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و توسط انستیتو پاستور ایران و دانشگاه تربیت مدرس، هر سال در دو دوره تابستان و زمستان، در سطوح مقدماتی و پیشرفته برگزار می‌شود.

«فارغ‌التحصیلانی که تمایل به ورود به حوزه استارت‌آپی و دانش‌بنیانی دارند، می‌توانند با حضور در دوره‌های آموزشی این مدرسه، با یادگیری مهارت‌ها و تکنیک‌های مورد نیاز هر رشته، به صورت تخصصی در رشته مورد نظر به مهارت برسند.»

قانعی با بیان این مطلب، گفت: دوره تابستانه این رویداد علمی به صورت غیرحضوری ( مجازی) و دوره زمستانه آن به صورت حضوری همراه با کارگاه‌های جانبی خواهد بود.

دوره‌های آموزشی این رویداد فناورانه در ۶ محور اصلی «واکسن مهندسی پروتئین»، «بیوتکنولوژی محیط زیست»، «ذخایر ژنتیکی و بیوبانک»، «زیست‌فناوری صنعتی»، «رایانش زیستی» و «اقتصاد زیستی» ویژه دانشجویان و فارغ‌التحصیلان مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای علوم پزشکی و علوم زیستی برگزار شد.

سرفصل‌ها در دوره پیشرفته و زمستانه به صورت تخصصی خواهد بود و هر شرکت‌کننده می‌تواند به شکل تخصصی و پیشرفته از یک سرفصل استفاده کند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس اینترنتی https://www.biotechcourse.com/about مراجعه کنند.

گزارش از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

پایان پیام/۲۳


اخبار مرتبط:

برپایی مدرسه ملی زیست‌فناوری ایران در ۶ محور اصلی

اولین دوره آموزش مجازی زیست فناوری با رویکرد مهارت آموزی


لینک اصل خبر در سایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

    منبع خبر

    معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

    معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

    معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات