دستاوردهای صنعت نفت و گاز به نمایش در می‌آید

صنعت نفت و فرآورده‌های آن یکی از صنایع حیاتی است که در کشور مورد توجه قرار دارد. صنعتی که در نبود و خلا زیست‌بوم فناوری و نوآوری، بار همه درآمدزایی کشور را به تنهایی به دوش می‌کشید.

اما این صنعت هم چند سالی است با اتکا به زیست‌بوم فناوری در کشور قدم به عرصه فناورانه گذاشته و از ایده‌های نوآورانه متخصصان در پیشبرد اهداف خود کمک می‌گیرد.

در این میان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری که با رسالت توسعه زیرساخت‌های فناورانه و نوآورانه در کشور فعالیت می‌کند تلاش کرده تا دست جوانان خلاق و نوآور را در دست صنعت کهن و درآمدزای نفت بگذارد.

بر همین اساس هم با همکاری بخش خصوصی، نمایشگاهی از دستاوردهای بین‌المللی نفت، گاز، پتروشیمی و صنایع وابسته را برگزار می‌کند. این نمایشگاه میزبان شرکت‌ها، بازرگانان و سرمایه‌گذاران دولتی و خصوصی از کشورهای حوزه آسیای میانه و اوراسیا خواهد بود. حوزه ای که با عضویت موقت ایران در موافقتنامه اوراسیا، از اهمیت دوچندانی برای ایران برخوردار است.

این رویداد فناورانه ۳۰ بهمن تا ۳ اسفندماه امسال با تخفیف ۵۰ درصدی برای شرکت‌های دانش‌بنیان در استان مازندران برگزار خواهد شد. متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس www.niavaransari.it مراجعه کنند.


گزارش از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

پایان پیام/۲۳


اخبار مرتبط:

همایش ملی پژوهش های دانش بنیان در صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، اردیبهشت ۹۹

نمایشگاه نفت، گاز، پالایش، پتروشیمی، کشتی سازی و صنایع وابسته ساری ۹۸

ضرورت تغییر نگاه سنتی به جایگاه پژوهش و توسعه در صنعت نفت


لینک اصل خبر در سایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

    منبع خبر

    معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

    معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

    معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات