برگزاری پنل چالش ها و فرصت های سرمایه گذاری خطرپذیر

برگزاری پنل چالش ها و فرصت های سرمایه گذاری خطرپذیر

پنل چالش ها و فرصت های سرمایه گذاری خطرپذیر روز سه شنبه ۲۴ دی ۹۸ با حضور اکرم فداکار، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد، محمد سپهر، مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری استان یزد،غضنفر میرجلیلی، رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری نوآوری اتاق بازرگانی یزد و ابوالفضل ساجدی، مدیرعامل پذیرش ۲۴ در محل سالن جلسات مرکز فناوری اقبال برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری یزد، در این نشست اکرم فداکار با اشاره به جایگاه و اهمیت سرمایه گذاری خطرپذیر و توسعه نوآوری در برنامه ها و رویکردهای کلان استان،گفت: بخش خصوصی نباید تنها به پشتوانه حمایت‌های دولت کار خود را پیش ببرد. دولت نیز باید هم راستا با بخش خصوصی پیش برود و مانع راه آن نشود
محمد سپهر، مدیر عامل صندوق پژوهش و فناوری استان یزد نیز ضمن ارائه توضیحاتی در زمینه سرمایه گذاری خطرپذیر به عنوان یکی از موثرترین روش های تامین مالی استارتاپ ها و شرکت های فناور، گفت: کار نوآورانه عمدتاً با ریسک همراه است و سرمایه گذاری خطرپذیر این ریسک را میان صاحب ایده سرمایه گذار و صاحب استارتاپ تقسیم می‌کند.
وی در ادامه مطالبی در زمینه سرمایه گذاری خطرپذیر اولویت‌های استان و لزوم ارتباط صندوق پژوهش و فناوری با سرمایه‌گذاری‌های خطرپذیر مطرح کرد. غضنفر میرجلیلی از راه اندازی کمیسیون سرمایه‌گذاری نوآورانه در اتاق بازرگانی استان یزد خبر داد و گفت: ارتباط حوزه استارتاپی با صنعت بسیار موثر است زیرا تجربه صنعتگران در کنار نوآوری و خلاقیت جوانان می‌تواند اتفاقات خوبی را رقم بزند.
ساجدی، مدیرعامل پذیرش ۲۴ نیز در ادامه از تجربیات خود در ارتباط با صندوق های سرمایه گذاری خطرپذیر مطالبی ارائه نمود.
گفتنی است، در این نشست افرادی از شرکت های فناور، ادارات و نهادهای دولتی و بانک‌ها شرکت داشتند.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری یزد

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری یزد

    پارک علم و فناوری یزد

    زندگی با طعم فناوری ایرانی

      نظرات