اتفاقات خلاقانه در راه رفاه

اتفاقات خلاقانه در راه رفاه

اتفاقات خلاقانه در راه رفاه

در ادامه گفت‌و‌گوهای صورت‌گرفته در حاشیه نمایشگاه ایران ریتیل‌شو ۲۰۱۹ رسول محمدی، مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه گفت: «ما در رفاه تصمیم داریم تا در یک دوره کوتاه بخش زیادی از عقب‌ماندگی‌های صنعت خرده‌فروشی را جبران کنیم. در همین راستا یک برنامه توسعه بسیار خوب تدوین شده که در حوزه تجهیز فروشگاه‌ها با کمک شرکای تجاری رکورد بی‌سابقه‌ای را در راه‌اندازی شعب ثبت کنیم که از نمونه‌های آن می‌توان به راه‌اندازی فروشگاهی پنج‌هزارمتری در مدت ۴۵ روز اشاره کرد.»

او ادامه داد: «ما تا پایان سال ۹۸ تقریبا هرهفته یک فروشگاه بزرگ را راه‌اندازی می‌کنیم اما به‌طور موازی در حوزه فروشگاه‌های دیسکانت‌استور با برند «وین مارکت» هم فعال هستیم که تعداد شعب آن تا پایان سال به ۴۰۰ عدد می‌رسد.»

طبق اظهارات او: «فروشگاه زنجیره‌ای رفاه با برند رفاه‌مارکت در حوزه فرانچایز فعال است و در این حوزه به سوپرمارکت‌های محلی کمک می‌کند تا بتواند با استانداردهای بهتر خدمات خود را به مشتریان ارائه دهد. رفاه در این راستا عهده‌دار مسئولیت تامین کالا است و تلاش می‌کند با بهره‌مندی از این ظرفیت، تامین کالا برای فروشگاه‌های فرانچایز انجام دهد.»

مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه با بیان اینکه تلاش رفاه بر این است تا با ارائه خدمات بهتر برای مردم ساکن در شهرستان‌ها جذابیت را افزایش دهد، به استقبال بسیار خوبی که از حراجستون رفاه به عمل آمده است اشاره کرد و گفت: «این تدبیر در هرماه به مدت ۶ روز اجرایی می‌شود ضمن آنکه ما برای اسفندماه برنامه‌های جدید و خلاقانه‌ای را مدنظر داریم.»

بنابرگفته‌های او: «اتفاقات خوبی در آینده نزدیک در حوزه باشگاه مشتریان رقم خواهد خورد. مذاکراتی هم با شرکای تجاری در بحث سرویس و خدمات انجام شده و امیدوارم بتوانیم امکان بهره‌مندی مشتریان از آنها را فراهم کنیم. از نمونه‌های آن می‌توان به خرید از ایرلاین‌ها، پوشاک، خدمات مربوط به هتل و... اشاره کرد که با تلاش رفاه با هزینه کمتری اتفاق بیفتد.»

لینک اصل خبر در سایت تجارت طلایی نیک روش

    منبع خبر

    تجارت طلایی نیک روش

    تجارت طلایی نیک روش

    تجارت طلایی نیک روش یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات