کشتی‌های کروز سوار بر موج دیجیتال

این کشتی‌های لوکس در صنعت گردشگری جهان، جایگاه بسیار مهمی را کسب کردند و با توجه به استقبال گسترده‌ای که نه‌تنها از سوی ثروتمندان، بلکه از سوی طبقات متوسط نیز نسبت به آنها صورت گرفته است، قصد داریم رویکرد عمده بازاریابی کشتی‌های کروز را در سطح جهان مورد بررسی قرار دهیم و به این نکته مهم دست پیدا کنیم که روند تبلیغات و بازاریابی آنها در دنیای مدرن امروز به چه شکل است. رویکرد تبلیغاتی کشتی‌های کروز نیز با توجه به همین نکته شکل گرفته است، به این معنا که برقراری ارتباط با مخاطبان و شناساندن رویکردهای نوآورانه خدمات در دستور کار آنها قرار گرفته است. با توجه به گسترش فناوری دیجیتال، این رویکرد می‌تواند دایره گسترده‌ای از مخاطبان را به مسافران کشتی کروز تبدیل کند، زیرا بسیاری از مردم جهان، با استفاده از تلفن‌های هوشمند خود، مقاصد گردشگری و سیستم حمل‌ونقل مربوط به آن را پیگیری می‌کنند؛ بنابراین حضور برجسته تبلیغات کروز در فضای دیجیتال، مخاطبان زیادی را با خدمات لوکس و متنوع آنها آشنا خواهد کرد. بازاریابی دیجیتال در سال مذکور، نسبت به دیگر رویکردهای تبلیغات در برنامه‌های کشتی‌های کروز، با فاصله بسیار زیادی رو به جلو حرکت می‌کند، به طوری که ۴۵درصد از هزینه‌های بازاریابی کروز را به خود اختصاص داده ‌که در مقابل بخش‌های دیگر مانند تبلیغات تلویزیونی (۱۷‌درصد)، چاپی (۱۵‌درصد)، تبلیغات محیطی (۱۵‌درصد) و رادیو (۹‌درصد)، بیشترین سهم را داشته است. بازاریابی ویدئویی یکی از ترندهای اصلی محسوب می‌شود که در سال‌۲۰۱۹ در روند تبلیغاتی جهان وجود داشته و بر همین اساس نیز در محتوای گردشگری جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده است، به طوری که ویدئوهای مبتنی بر داستان و روایت از سوی خود مسافران، رشد چشمگیری پیدا کرده است. همین روند در صنعت کروز نیز دیده می‌شود به طوری که ۶۲ درصد از بازاریابان کروز قصد دارند هزینه تبلیغات ویدئویی خود را در اینستاگرام نسبت به دیگر کانال‌های ویدئویی افزایش دهند. همچنین کانال CTV نیز یکی از گزینه‌های تبلیغاتی آینده است، به طوری که ۲۶‌درصد از بازاریابان کروز طی سال ۲۰۱۸ از این کانال استفاده کردند و ۴۴‌درصد از آنها به دنبال گسترش این کانال در سال‌های ۲۰۱۹ و بعد از آن بوده و هستند.

متن کامل خبر در سایت هفته نامه شنبه

    منبع خبر

    هفته نامه شنبه

    هفته نامه شنبه

    هفته نامه شنبه یک رسانه در شهر تهران می باشد

    نظرات