برگزاری اولین کنفرانس ملی تجهیزات و فناوری های آزمایشگاهی در شیراز

برگزاری اولین کنفرانس ملی تجهیزات و فناوری های آزمایشگاهی در شیراز

اولین کنفرانس ملی تجهیزات و فناوری های آزمایشگاهی در تاریخ ۷ اسفند ۱۳۹۸ توسط انجمن تحقیقات آزمایشگاهی ایران در شهر شیراز و به میزبانی دانشگاه شیراز برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری آذربایجان غربی، یکی از برنامه های مهم این کنفرانس برگزاری کارگاه آموزشی سامانه شبکه آزمایشگاه های علمی ایران(شاعا) به همراه رفع اشکال و سایر موارد مرتبط می باشد که میتواند موجب افزایش توانمندی  در راستای استفاده از خدمات شبکه آزمایشگاهی علمی ایران(شاعا) شود.

این کنفرانس بزرگترین رویداد علمی – فناوری درعرصه ملی و در حوزه تجهیزات آزمایشگاهی است که فرصت بی نظیری جهت هم اندیشی و تبادل تجربیات بین افراد آکادمیک و کارشناسان فنی تجهیزات را فراهم می کند. در این کنفرانس کارشناسان فنی در خصوص آخرین فناوری حوزه تجهیزات پژوهشی سخنرانی خواهند نمود و افراد آکادمیک نیز روش های جدید که در حوزه کاربرد تجهیزات آزمایشگاهی ابداع نموده اند را معرفی خواهند کرد.  به عبارت دیگر این کنفرانس گردهمایی دانشمندان و مهندسان است که در آن دانشمندان به معرفی روش های نوین سنجش های ازمایشگاهی و مهندسان به معرفی آخرین فناوری های حوزه تجهیزات پژوهشی می پردازند. در این کنفرانس آخرین دستاورد ها در خصوص روش های اندازه گیری، سیستم های اندازه گیری، تجهیزات و سنسورها در تمام حوزه های علم و فناوری ارائه خواهد شد. در واقع این کنفرانس به تمام جنبه های مرتبط با پژوهش – توسعه و کاربرد تجهیزات پژوهشی توجه دارد .

مکان جلسه: دانشگاه شیراز، پردیس ارم،  جنب دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، تالار حکمت

تاریخ: ۸/۱۲/۹۸

زمان:۱۰:۳۰ الی ۱۵:۳۰

شایان ذکر است جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به  آدرس IMTC۱.shirazu.ac.ir مراجعه نمایید.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

    پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

    پارک علم و فناوری آذربایجان غربی یک پارک علم و فناوری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات