بیانیه پارک علم و فناوری گیلان به مناسبت یوم الله  ۲۲ بهمن ماه

بیانیه پارک علم و فناوری گیلان به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن ماه


بسم الله الرحمن الرحیم

وَ الْفَجْرِ وَ لَیالٍ عَشْرٍ

بیانیه پارک علم و فناوری گیلان به مناسبت آغاز چهل و یکمین بهار انقلاب

«این اعجاز بزرگ قرن و این پیروزی بی‌نظیر و این جمهوری اسلامی محتاج به حفظ و نگهداری است.»

حضرت امام خمینی (ره)

با گذشت ۴۰ سال از پیروزی انقلاب و با به بار نشستن خون شهیدان، جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار است.

با پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، بزرگترین تحول جهانی قرن بیستم به وقوع پیوست. بنیانگذار انقلاب شکوهمند اسلامی، امام خمینی (ره) با قیام خود ، غرور ملت‌های مستضعفی را که سالیانی طولانی مورد ظلم قرار گرفته بودند، به آنان بازگرداند.

امروز با رخ دادن اتفاقاتی هچون شهادت سپهبد سلیمانی، موشک باران پایگاه نظامی عین الاسد آمریکا توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همچنین در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی، شرایطی متفاوت را برای کشور رقم زده است از اینرو ایجاد و برقراری ثبات و آرامش جامعه، نیاز به حضور همه جانبه ملت سرافراز اسلامی نسبت به گذشته بیشتر احساس می‌شود و روحیه مقاومت و خودباروی و اتحاد و انسجام ملی بیش از گذشته ظهور یابد.

تردیدی نیست که فرزندان غیور میهن اسلامی با پیشرفت در عرصه‌های علمی و فناوری، همواره خار چشم دشمنان اسلام و انقلاب و اجانب آنها بوده و به عنوان سربازان انقلاب در عرصه علم و دانش تمامی تلاش خود را جهت رسیدن به قله‌های علم و فن‌آوری و نوآوری و پیشرفت مصروف نموده و ذره‌ای از خواسته‌های خود که همانا اهتزاز پرچم حق و عدالت است عقب نخواهند نشست.

اینک در آغاز چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مدیران و کارکنان پارک علم و فناوری گیلان، به همراه مدیران و اعضای شرکت‌های دانش بنیان مستقر، همگام با ملت شریف ایران اسلامی و گیلانیان سرافراز و غیرتمند در راهپیمائی سراسری یوم الله ۲۲ بهمن، شرکت نموده، ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های ماندگار امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری همبستگی و عزم آهنین خود را به نمایش خواهند گذاشت.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری گیلان

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری گیلان

    پارک علم و فناوری گیلان

    پارک علم و فناوری گیلان یک پارک علم و فناوری در شهر رشت می باشد

      نظرات