حمایت ویژه پارک علم و فناوری خراسان جنوبی از نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی در مزار شریف افغانستان

حمایت ویژه پارک علم و فناوری خراسان جنوبی از نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی در مزار شریف افغانستان

دویست میلیون ریال تسهیلات و بلیط رفت و برگشت به مزار شریف برای یک نفر

با عنایت به برگزاری نمایشگاه  اختصاصی جمهوری اسلامی در شهر مزار شریف افغانستان با محوریت استان خراسان جنوبی ، پارک علم و فناوری استان نسبت به انجام رسالت خویش مبنی بر توسعه اقتصاد دانش بنیان، بسته حماتی خود از شرکت های متقاضی حضور در این نمایشگاه را اعلام میدارد. تسهیلات دویست میلیون ریالی بعلاوه بلیط رفت و برگشت برای یک نفر ویژه شرکت های متقاضی حضور در این نمایشگاه، بسته حمایتی پارک علم و فناوری خراسان جنوبی می باشد.

پایان مهلت ثبت نام، سه شنبه ۹ آبانماه ۱۳۹۸

جهت کسب اطلاعات تکمیلی با شماره ۰۵۶۳۲۴۶۲۱۲۱ داخلی ۲۱۹ خانم ذاکری تماس حاصل فرمایید.

لینک ثبت نام نمایشگاه

حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی از شرکت های دانش بنیان جهت حضور در نمایشگاه مزار شریف (لینک اخبار تکمیلی)

صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای توسعه بازار صادراتی و گسترش همکاری‌های بین‌المللی فناورانه شرکت‌های دانش‌بنیان اقدام به حمایت از حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه‌های معتبر خارجی در سال‌های ۱۳۹۶ و ۱۳۹۷ نموده است. این نمایشگاه‌ها با استقبال شرکت‌های دانش‌بنیان برگزار شد. در سال ۱۳۹۷ بیش از ۷۸ درخواست اولیه برای حضور در این نمایشگاه‌ها از طریق سامانه غزال صندوق نوآوری و شکوفایی ثبت شد که ۶۲ درخواست منجر به حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه‌های معتبر خارجی شد. مبلغ حمایت صندوق از حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه‌های بین‌المللی خارجی در سال ۱۳۹۷ بیش از ۸۶۷ میلیون تومان بود.

دفتر توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی، در راستای همین سیاست، در سال ۱۳۹۸ نیز حمایت خود از حضور شرکت‌های دانش‌بنیان توانمند صادراتی در نمایشگاه‌های معتبر خارجی را ادامه می‌دهد. در فهرست نمایشگاه‌های مصوب سال ۱۳۹۸، بیش از ۶۰ نمایشگاه معتبر خارجی در نظر گرفته شده است و میزان حمایت از حضور هر شرکت دانش‌بنیان در نمایشگاه‎های تاییدشده با افزایش ۵۰ درصدی نسبت به سال ۱۳۹۷، به ۶۰ میلیون تومان در سال رسیده است. شرکت‌های دانش‌بنیان امکان ثبت درخواست برای حضور مستقل در نمایشگاه‌های خارجی یا حضور در پاویون ملی ایران در این نمایشگاه‌ها را دارند.

Ο شرایط تکمیلی دریافت حمایت‌های مرتبط در پورتال توانمندسازی به آدرس cbd.nsfund.ir اطلاع‌رسانی شده است.

Ο شرکت‌های دانش‌بنیان می‎توانند درخواست خود برای دریافت حمایت و حضور در نمایشگاه‌های معتبر خارجی را از طریق سامانه غزال به نشانی bpms.nsfund.ir ارائه کنند.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان جنوبی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان جنوبی

پارک علم و فناوری خراسان جنوبی

پارک علم و فناوری خراسان جنوبی یک پارک علم و فناوری در شهر بیرجند می باشد

    نظرات