نیازهای فناورانه بلاکچین تامین می‌شود

نیازهای فناورانه بلاکچین تامین می‌شود

بلاکچین مسیری است که برای تامین امنیت این نوع تبادلات مجازی انتخاب شده است. نیازی همه‌گیر که در تمام کشورها به آن توجه می‌شود. نیازی فناورانه که قرار است با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به کمک توانایی دانش‌بنیان‌ها در کشور ما هم تامین شود.

بلاک چین از رمزنگاری به منظور ایجاد امنیت در تبادلات استفاده می‌کند. بر خلاف سیستم‌های بانکی که در یک موقعیت مشخص مستقر هستند و در اصطلاح متمرکز عمل می‌کنند، مرکز ‌داده‌ای که بلاک‌چین‌ها در آن قرار دارند کاملا غیرمتمرکز بوده و در سراسر جهان پخش هستند.

ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با هدف توسعه دانش بلاکچین، تجاری‌سازی محصولات فناورانه و حمایت از استارتاپ‌های این حوزه در نظر دارد از تیم‌های مستعد و توانمند استارتاپی برای پاسخ به نیازهای فناورانه کشور استفاده کند.

بر همین مبنا رویداد فناورانه معرفی نیازهای این حوزه در ۴ محور اصلی «ابزارهای دسترس‌پذیری مشتری»، «ابزارهای تامین مالی بر بستر بلاکچین»، ابزارهای مدیریت سازمان بر بستر بلاکچین» و ابزارهای تحلیل بلاکچینی بر اساس داده‌کاوی» ۲۹ بهمن ماه امسال برگزار می‌شود.

این رویداد با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و با همکاری مرکز نوآوری ققنوس برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان و دانش‌بنیان‌های متقاضی حضور در این رویداد فناورانه می‌توانند با شماره تلفن‌های ۰۲۱۸۸۶۷۳۲۸۴ تماس بگیرند.

گزارش از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

پایان پیام/۲۳


اخبار مرتبط:

بلاک‌چین به زبان ساده یعنی چه؟

آیا ارزهای دیجیتال و بلاک چین در سال ۲۰۲۰ عملیاتی می‌شوند؟

چگونه ما هم قسمتی از انقلاب بلاک چین باشیم؟


لینک اصل خبر در سایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

    منبع خبر

    معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

    معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

    معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات