اوراسیا مقصد بعدی دانش‌بنیان‌های ایرانی است

اوراسیا مقصد بعدی دانش‌بنیان‌های ایرانی است

پهنه بزرگی که نزدیک به ۵ میلیارد نفر در آن زندگی می‌کنند چیزی حدود ۷۰ درصد جمعیت کل جهان. این گستره بزرگ انسانی، اسفندماه امسال میزبان دانش‌بنیان‌های ایرانی خواهد بود.

دانش‌بنیان‌هایی که قرار است با حمایت مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ۱۲ تا ۱۶ اسفندماه امسال راهی قاره اوراسیا شوند تا در مذاکرات رودررو با شرکت‌های تجاری این منطقه جغرافیایی، بازاری برای محصولات خود ایجاد کنند.

در این سفر ۵ روزه دانش‌بنیان‌های کشورمان با شرکت‌ها و سرمایه‌گذاران کشورهای آذربایجان، داغستان، چچن و اینگوش نشست‌های رودررو برگزار می‌کنند تا در کنار معرفی محصولات و خدمات خود، به بازار این قاره بزرگ که مردمان آن بیشتر بر اساس اشتراکات فرهنگی و تاریخی به هم گره خورده‌اند، رخنه کنند.

با توجه به تنوع بازار و تنوع منابع موجود در کشورهای عضو این اتحادیه پیوستن به آن یک فرصت قابل توجه برای اقتصاد ایران ایجاد کرده است و می توان از این طریق بخشی از اثر تحریم ها را جبران کرد. قطعا ورود به اتحادیه اقتصادی اوراسیا و همکاری با این اتحادیه می‌تواند دروازه جدیدی برای اقتصاد ایران باشد که بتواند با سایر اعضا به راحتی روابط اقتصادی برقرار کند و یا روابط خود را توسعه دهد.

دانش‌بنیان‌های متقاضی می‌توانند تا ۴ اسفندماه برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۰۲۱۸۶۰۸۷۵۳۹ و ۰۲۱۸۸۱۹۰۸۷۳ تماس بگیرند.

گزارش از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

پایان پیام/۲۳


اخبار مرتبط:

پیوستن به اتحادیه اورآسیا ؛ دروازه جدیدی برای اقتصاد ایران

اتحادیه اقتصادی اورآسیا دورنمای تجاری بین ایران و کشورهای عضو اتحادیه اقتصادی اورآسیا

اعزام هیات تجاری و فناوری ایرانی در عرصه عطر و اسانس به فرانسه

اعزام ۲۰ هیئت تجاری به بازارهای هدف صادراتی از سوی معاونت علمی


لینک اصل خبر در سایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

    منبع خبر

    معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

    معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

    معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات