خط تولید پکیج های سرمایشی و گرما...

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری خراسان شمالی، خط تولید پکیج های سرمایشی و گرمایشی با قابلیت ذخیره سازی انرژی متعلق به شرکت آریا یورد خراسان، روز سه شنبه ۲۹ بهمن ماه ۹۸ همزمان با ۳۲۲ طرح تعاونی در سراسر کشور با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر کار، تعاون و رفاه و استاندار خراسان شمالی به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد.


معاون اول رییس جمهور با گرامی داشت یاد آیت الله شهید بهشتی به سخنان او در تحقق بخش تعاون در اقتصاد کشور اشاره کرد و اظهار داشت: شهید بهشتی همواره تاکید داشت که از طریق ایجاد تعاونی ها می توان از ظرفیت کسانی که توانمند هستند اما سرمایه لازم را در اختیار ندارند برای رشد و توسعه کشور استفاده کرد.
دکتر جهانگیری همچنین در بخشی از سخنان خود با اشاره به رویکرد دانش بنیان کردن اقتصاد و ماموریت های معاونت علمی و فناوری رییس جمهور برای تحقق این رویکرد افزود: برای کاهش وابستگی به نفت بهترین جایگزین برای درآمدهای نفتی، اتکا به دانش و استعداد جوانان و فناوران کشور است.
استاندار خراسان شمالی نیز در این آیین گفت: این استان جزء پنج استانی بود که ۳ طرح تعاونی در آن به بهره برداری رسید.
دکتر شجاعی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۵۵۰ تعاونی با ۱۵۴ هزار عضو در این استان فعالیت دارند، افزود: در سفر اخیر رئیس جمهور به استان خراسان شمالی ۱۰ طرح تعاونی، در سفر دکتر کلانتری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور به مناسبت ایام دهه فجر ۳ طرح و در حال حاضر ۳ طرح دیگر در حوزه تعاونی ها راه اندازی شد.
وی خاطر نشان کرد: در سال ۹۹ به دنبال توسعه کمی و کیفی بخش مردمی اقتصاد یعنی حوزه تعاونی ها،  احیاء کارکرد و کارآیی گذشته آن، تاسیس تعاونی های جدید، افزایش اشتغال و میزان سرمایه گذاری به ویژه در روستاها هستیم.
شجاعی گفت: از دهیاری ها و شهرداری ها خواسته ایم تا در راستای تشکیل تعاونی ها و تعاونی عمران اقدامات لازم را انجام دهند که در ۴ ماه اخیر تا کنون ۶۶۶ طرح ارسال شده است.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان شمالی

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری خراسان شمالی

    پارک علم و فناوری خراسان شمالی

    پارک علم و فناوری خراسان شمالی یک پارک علم و فناوری در شهر بجنورد می باشد

      نظرات