فن بازار منطقه ای خراسان شمالی ا...

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری خراسان شمالی، دکتر گرمه ء رئیس پارک علم و فناوری خراسان شمالی در آیین افتتاح دفتر فن بازار منطقه ای استان با بیان اینکه فن بازار ملی ایران یا بازار فناوری به هدف شبکه سازی عرضه و تقاضای فناوری تا کنون در ۲۱ استان نمایندگی واگذار کرده است، افزود: نمایندگی این مرکز به همت پارک علم و فناوری، برای تعامل سازنده نهادهای مرتبط با علم و فناوری در سطح استان راه اندازی می شود.
رئیس مرکز فن بازار ملی ایران در این آئین که روز سه شنبه ۲۹ بهمن ماه ۹۸ در محل پارک علم و فناوری خراسان شمالی برگزار شد، خاطر نشان کرد: این مرکز مسئولیت فن بازارهای عمومی و تخصصی در حوزه های اولویت دار کشور را به هدف ارائه خدمات به عرضه کنندگان، متقاضیان، کارآفرینان و سرمایه گذاران فناوری و شرکت های دانش بنیان در استان ها بر عهده دارد.
صدرخانلو در ادامه با اشاره به اینکه شبکه فن بازار ملی ایران بیش از ۴۰ کارگزار فناوری دارد که در سال گذشته ۱۴۰ میلیارد تومان گردش مالی داشته، گفت: این افراد عرضه و تقاضای فناوری را به یکدیگر معرفی می کنند تا با کم شدن فاصله میان آن ها تعامل و تبادل درستی شکل بگیرد.
وی با اعلام اینکه مرکز فن بازار ملی ایران از سال ۸۲ فعالیت خود را در پارک فناوری پردیس آغاز کرده افزود: پارک علم و فناوری خراسان شمالی بعنوان مسئول راه اندازی و نماینده ی مسئول در این استان مجوز لازم را به دست آورده و شرکت پژواک تجارت ثمین ظفر و شرکت دانش پارسیس آریا به عنوان کارگزار و بازوان اجرایی این نمایندگی در استان خراسان شمالی معرفی می شوند.
مهندس لطفی مدیر مراکز رشد، موسسات و بازاریابی پارک علم و فناوری خراسان شمالی به عنوان مدیر فن بازار منطقه ای استان نیز در ادامه این نشست از برگزاری دو رویداد فن بازار سلامت با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان در فروردین ماه ۹۹ و ریوِرس پیچ صنایع کوچک با همکاری شرکت شهرک های صنعتی استان در اسفند ماه ۹۸ خبر داد.
خالقی کارشناس فن بازار ملی ایران نیز با حضور در پارک علم و فناوری و افتتاح فن بازار منطقه ای استان گزارشی از اقدامات این مرکز و فرآیندهای آن ارائه کرد.
دکتر بیگ زاده معاون توسعه مدیریت و منابع و مهندس میرکریمی مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری خراسان شمالی، دکتر سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان،  قنبرپور معاون پارک علم و فناوری پردیس، مدیران کل و روسای دستگاه های اجرایی از مهمانان حاضر در نشست بودند.
در ادامه این برنامه اولین جلسه شورای هماهنگی فن بازار منطقه ای استان با حضور اعضا به منظور بررسی و تصویب آیین نامه داخلی این شورا نیز برگزار شد.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان شمالی

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری خراسان شمالی

    پارک علم و فناوری خراسان شمالی

    پارک علم و فناوری خراسان شمالی یک پارک علم و فناوری در شهر بجنورد می باشد

      نظرات