اعضای جدید شبکه آزمایشگاهی از تخفیف ویژه برخوردار می‌شوند

اعضای جدید شبکه آزمایشگاهی از تخفیف ویژه برخوردار می‌شوند

شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای ترغیب و تشویق آزمایشگاه‌ها برای عضویت در شبکه اقدام به ارائه تخفیفات ویژه به اعضای جدید کرده است. در این طرح، در سال جاری دانشجویان دکتری و محققان پسا‌دکتری دانشگاه‌ها و موسسات علمی پژوهشی سراسر کشور با ثبت نام در باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی از یارانه دریافت خدمات آزمایشگاهی به میزان ۴۰ درصد هزینه‌ خدمات تا سقف مبلغ ۲۰ میلیون ریال بهره‌مند شدند.

همچنین علاوه بر یارانه طرح حمایتی مذکور، این گروه از اعتبار ۱ میلیون ریالی عضویت جدید در باشگاه مشتریان با تخفیف ۱۰۰ درصدی به عنوان هدیه عضویت و نیز اعتبار ۵ میلیون ریالی طرح ویژه اعضای باشگاه مشتریان، استفاده کردند.

شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، پلتفرم به اشتراک گذاری دستگاه ها و ارایه خدمات آزمایشگاهی و حمایت از توسعه کمی و بهبود کیفی خدمات آزمایشگاهی در کشور است. باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی نیز برای تسهیل در دریافت خدمات ایجاد شده است و تخفیف های متنوعی را به اعضای هیئت علمی، دانشجویان، شرکت های دانش بنیان و صنایع کشور ارایه می دهد.

در این شبکه خدمات آزمایشگاه های متنوعی مانند حوزه فنی و مهندسی مانند مکانیک، مواد و متالورژی، برق و الکترونیک، شیمی، هوا فضا، معدن؛ حوزه محیط زیست، کشاورزی و گیاهان دارویی؛ حوزه های زیست فناوری و پزشکی مانند داروسازی، سلول های بنیادی، مهندسی بافت؛ حوزه های علوم شناختی و مغز؛ صنایع دستی، مواد غذایی و غیره، ارایه می‌شود.


گزارش از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

پایان پیام/۲۳

اخبار مرتبط:

معرفی نحوه استفاده از تخفیف‌ های شبکه آزمایشگاهی فناوری‌ های راهبردی

طرح تخفیف و گرنت خدمات شبکه آزمایشگاهی فناوری­های راهبردی

اعضای شبکه آزمایشگاهی به مرز ۷۰ هزار نفر رسید

لینک اصل خبر در سایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

    منبع خبر

    معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

    معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

    معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات