رونمایی از بسته همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی با پارک های علم و فناوری کشور

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری همدان، در چهلمین نشست روسای پارک­های علم و فناوری سراسر کشور که به میزبانی صندوق نوآوری و شکوفایی دکتر منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد، از بسته همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی با پارک‌های علم و فناوری در حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی رونمایی شد.

در این مراسم دکتر منصور غلامی وزیر علوم تحقیقات و فناوری در سخنانی عنوان کرد: در حال حاضر نگاه‌های مطلوبی به شرکت‌های دانش‌بنیان در کشور وجود دارد که مجموع این نگاه‌ها و همکاری اعضای هیات علمی می‌تواند در فرآیند به هم پیوسته‌ای به توسعه فعالیت‌های دانش‌بنیان و علم و فناوری جدید کمک کند.

وزیر علوم افزود: اگرچه فعالیت پارک‌های علم و فناوری سابقه طولانی‌ای ندارد اما دستاورهای آن‌ها در این مدت، بسیار چشمگیر بوده و زمینه‌ساز تحقق اهداف علمی است.

ایشان ضمن تشکر از صندوق نوآوری و شکوفایی به جهت حمایت های صورت پذیرفته افزود، اکنون زمینه‌های علمی در کشور فراهم است و انگیزه به شکل‌های مختلفی وجود دارد و صندوق نوآوری و شکوفایی برای توسعه شرکت­های دانش بنیان، نگاه و رویکرد ویژه ای دارد، که این رویکرد با همکاری نهادهایی چون وزارت علوم، پارک­های علم و فناوری و… می تواند به توسعه فناوری ها و حوزه دانش بنیان کمک شایانی کند.

آقای دکتر محمد حسن مرادی رئیس پارک علم و فناوری همدان نیز در جلسه حضور داشتند و ضمن پیگیری راه اندازی صندوق پژوهش و فناوری استان، نقطه نظرات در این خصوص ارائه کردند و موافقت اولیه حمایت مادی برای تسهیل فعالیت های جاری پارک را کسب کردند .

در پایان طی امضاء تفاهم نامه همکاری بین وزارت علوم تحقیقات و فناوری و صندوق نوآوری و شکوفایی از بسته همکاری رونمایی گردید .

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری همدان

منبع خبر

پارک علم و فناوری همدان

پارک علم و فناوری همدان

پارک علم و فناوری همدان یک پارک علم و فناوری در شهر همدان می باشد

نظرات