مهمترین تاثیر حضور در پارک علم و فناوری، قرار گرفتن در یک شبکه مهارتی است

شرکت نیکو رسام ویرا (آنی موشن) در سال ۱۳۹۶ با هدف استفاده خلاقانه از انیمیشن های دو بعدی در حوزه های تبلیغات و بازاریابی، فرهنگ سازی و آموزش مباحث تئوری شروع به کار کرد و در حال حاضر در پردیس فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری یزد حضور دارد. با احمد شرقیان، مدیرعامل این شرکت به گفتگو نشستیم که حاصل آن را با هم می خوانیم:

جناب شرقیان لطفا مختصری از سابقه کاری و فعالیت های شرکت بفرمایید

شرکت آنی موشن در زمینه ساخت موشن گرافیک های تبلیغاتی، ایجاد و رشد بازاریابی ویدئویی، ساخت انیمیشن های دو بعدی جهت فرهنگ سازی و آموزش های دروس تئوری و نظری فعالیت دارد.

با این حساب محصول اصلی شرکت شما انیمیشن است

بله. محصول شرکت ما عمدتا موشن گرافیک هست که برای مشتریان مختلف بر اساس سناریو های گوناگون ساخته می شود.

از ابتدای تاسیس  شرکت تاکنون چه دستاورد هایی داشتید؟

شرکت آنی موشن در سطح استان جزو سه شرکت اول مشغول در زمینه موشن گرافیک و اولین شرکت در زمینه ویدئو مارکتینگ است. از پروژه های موفق شرکت نیز می توان به ساخت انیمیشن برای پردیس علم و فناوری تهران، کافه بازار (اپلیکیشن  پین پول)، شرکت آداک سنجش (دانش بنیان)، بازرگانی مبلمان اریکه (نمایندگی برندهای ایرانی مبلمان)، دانشکده محیط زیست دانشگاه یزد وچندین پروژه دیگر اشاره کرد.

بفرمایید که رکود اقتصادی و تحریم ها چه مشکلاتی برای شما بوجود آورده؟

متاسفانه تحریم ها و رکود اقتصادی فشار زیادی به شرکت ما وارد کرده است به دلیل اینکه ابزار ها و نرم افزارها و فایل های کاربردی همگی وارداتی بوده و ارتباط مستقیم با قیمت دلار دارد.

آیا شرکت شما توانسته محصولات خود را به بازار خارجی نیز معرفی و عرضه کند؟

خوشبختانه موشن گرافیک ‌حد و مرز ساخت و پخش نداشته و کار‌ برای کسب و کارها در کشورهای دیگر‌ نیز ‌قابل ساخت است. ما هم این مساله را در دستور کار شرکت خود قرار داده ایم.

حضورتان در پارک علم و فناوری یزد چه تاثیری در فعالیت های شما داشته است؟

مهم ترین تاثیر حضور در پارک های علم و فناوری، قرار گرفتن در یک شبکه مهارتی است که این مساله موجب رشد و تعالی شرکت ها می شود.

مطلب یا موضوعی هست که دوست دارید مطرح کنید

متاسفانه گاهی در سازمان های دولتی استان یزد به جای استفاده از نیروها و شرکت های بومی، از شرکت های پایتخت با هزینه های بالا استفاده می شود و این موضوع مشکلاتی را برای شرکت های استان بوجود آورده است. امیدوارم مدیران این سازمان ها بیشتر به جوانان بومی خود اعتماد کنند تا آن ها نیز انگیزه کافی برای طی کردن ادامه مسیر خود داشته باشند.

ممنون از همکاریتون برای شما و همکارانتون آرزوی موفقیت داریم.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری یزد

منبع خبر

پارک علم و فناوری یزد

پارک علم و فناوری یزد

زندگی با طعم فناوری ایرانی

    نظرات