چطور در محیط کار همکار خوبی باشیم؟

چطور در محیط کار همکار خوبی باشیم؟

منزوی بودن در محیط کار برای کمتر کسی خوشایند است به ویژه اگر دلیل آن این باشد که از سوی دیگر همکاران پذیرفته نشده‌اید. اگر احساس می‌کنید همکارانتان شما را در جمع خود راه نمی‌دهند، شاید نیاز باشد برای بهبود روابطتان با آنها راهکارهایی را که در ادامه مطرح شده در پیش بگیرید. شاید پچ پچ کردن، برخی شوخی‌ها یا بلند حرف زدن در محل کار از نظر شما طبیعی باشد اما برای بسیاری از همکارانتان آزار دهنده است. به عبارت دیگر همکاران شما به گفتگوها و جلسات متمرکز، پر بازده و جالب نیاز دارند، بنابراین سعی کنید در این موارد نقش مثبت داشته باشید. شاید این نکته ساده به نظر برسد اما نحوه ارتباط با همکاران روی روابط شما با آنها تاثیر چشمگیری دارد. تفکر زیاد تنها چیزی نیست که به بقیه سرایت می‌کند، تحقیق دانشکده «Warrington College of Business» دانشگاه «فلوریدا» نشان می‌دهد که نگرش شما می‌تواند روی همکارانتان تاثیرگذار باشد. اگر عادت دارید به همکاران خود بگویید به علت اینکه سرتان شلوغ بوده نتوانستید به چیزی برسید یا کاری را انجام دهید، باید بدانید که آن‌ها به احتمال زیاد حرف شما را باور نمی‌کنند. اگر در جواب تمام کارها به این موضوع اشاره کنید که بی از حد سرتان شلوغ است، همکارانتان شروع به قضاوت شما می‌کنند، بجای این کار سعی کنید به آن‌ها کمک کنید.

متن کامل خبر در سایت دیجیاتو

    منبع خبر

    دیجیاتو

    دیجیاتو

    جدیدترین اخبار و مقالات دنیای بازی و سینما

      نظرات