بازدید از استارتاپ مانیشن توسط پارک علم و فناوری خراسان

بازدید از استارتاپ مانیشن توسط پارک علم و فناوری خراسان


زمان: چهارشنبه ۱۰ مهرماه ۱۳۹۸
مکان: شرکت مانیشن

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خراسان، به نقل از مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات ؛ در روز چهارشنبه ۱۰ مهرماه ۹۸ بازدیدی توسط رئیس پارک علم و فناوری خراسان دکتر قنبری و مدیر مرکز رشد ICT علی جاهدی، از استارتاپ مانیشن صورت گرفت.
استارتاپ مانیشن که یکی از اعضای دوره ی رشد مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری خراسان است، پلتفرمی آنلاین برای معاملات ملکی می باشد و تمرکز آن بر روی آژانس های املاک است. در مانیشن ارتباطات موثری بین آژانس های املاک، متقاضیان و مالکان برقرار می شود و در نتیجه معاملات بهتری صورت می پذیرد. این استارتاپ فعالیت خود را از سال ۹۱ و با نام تجاری مشهدهوم آغاز نموده است که بعد ها به دلیل گسترش فعالیت های آن نام مانیشن برای آن برگزیده شده است.
مانیشن طی یک سال اخیر رشد و توسعه ی بسیار چشمگیری داشته است و توانسته خود را به عنوان یکی از سه برند برتر حوزه خرید و فروش الکترونیکی ملک در سطح کشور معرفی نماید.
در این بازدید حمید چرمفروشان یکی از بنیان گذاران مانیشن به نمایندگی از این استارتاپ به ارائه گزارشی یک ساله از دست آوردهای شرکت مانیشن در حوزه ی سهم بازار، تراکنش های صورت گرفته و ... پرداخت. در ادامه نیز پیشنهاد هایی در رابطه با پیشرفت و توسعه ی بیشتر این استارتاپ از سمت پارک علم و فناوری خراسان ارائه شد.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

    نظرات