آخرین مهلت ثبت‌نام در یازدهمین جشنواره کارآفرینی و توسعه کسب‌وکار شریف

آخرین مهلت ثبت‌نام در یازدهمین جشنواره کارآفرینی و توسعه کسب‌وکار شریف

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان، یازدهمین دوره جشنواره کارآفرینی و توسعه کسب‌وکار شریف با هدف ایجاد ارتباط میان صاحبان ایده و کارآفرینان با سرمایه گذاران از مهرماه لغایت اسفندماه سال‌جاری در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌گردد.

این جشنواره در دو بخش شامل ایده‌ و طرح نوآورانه و استارتاپ‌ها برگزار می‌گردد. ایده‌ها و طرح‌های شرکت‌کننده در هر سرفصل به‌طور جداگانه مورد داوری و ارزیابی قرار گرفته و برگزیدگان هر حوزه مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

جشنواره کارآفرینی و توسعه کسب‌وکار شریف، رویدادی است که توسط مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود و با برگزاری ۱۰ دوره نقشی مهم در معرفی کسب‌وکارهای نوپا به سرمایه‌گذاران ایفا کرده است.

این جشنواره از یک‌سو عرصه‌ای است برای ارائه دستاوردهای فنی-پژوهشی دانشجویان، دانش‌آموختگان، اساتید دانشگاه‌ها، کارآفرینان، صاحبان ایده‌های کسب‌وکار و از سوی دیگر فضایی است برای طرح نیازمندی‌های صنعت، که نهایتاً از رهگذر سرمایه‌گذاری صنعت در کسب‌وکارهای دانش‌بنیان، فرصتی را برای همکاری موثر و نظام‌مند صنعت و دانشگاه فراهم می‌آورد.

در طی مراحل این جشنواره، شرکت‌کنندگان ضمن آشنایی با مفاهیم و اصول کسب‌وکار و تمرین عملی آن‌ها بر مبنای ایده‌ی‌محوری و فناورانه خود، در یک محیط رقابتی نسبت به آماده‌سازی طرح خود جهت ارائه به نهادها و اشخاص سرمایه‌گذار اقدام می‌نمایند.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام به آدرس http://vccup.sharif.ir/۱۱/signup مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۶۶۰۷۲۵۷۹-۰۲۱ تماس حاصل نمایند.

گفتنی است برگزیدگان این رویداد از جوایزی همچون جوایز نقدی، تسهیلات ارزان قیمت و امکان استقرار در مرکز رشد دانشگاه صنعتی شریف بهره‌مند خواهند شد؛ ضمناً امکان سرمایه‌گذاری صندوق پژوهش و فناوری شریف و سایر سرمایه‌‌گذاران در طرح‌های برگزیده به‌منظور تجاری‌شدن طرح و تولید محصول مربوطه نیز وجود دارد.

    لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری گلستان

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری گلستان

    پارک علم و فناوری گلستان

    پارک علم و فناوری گلستان یک پارک علم و فناوری در شهر آق قلا می باشد

      نظرات