حضور شرکت های دانش بنیان پارک علم و فناوری البرز در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت

حضور شرکت های دانش بنیان پارک علم و فناوری البرز در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت

شرکت های فناور و دانش بنیان پارک علم و فناوری البرز با هدف تجاری محصولات فناورانه خود در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت واقع در نمایشگاه بین المللی تهران حضور پیدا کردند .
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز، شرکت های پلاسما پژوه پارس فعال در زمینه طراحی و ساخت دستگاههای پوشش دهی پلاسمایی با نیتروژن ، شاهین تنظیم صنعت در زمینه های ساخت انواع دستگاههای بالانس و ارتعاش سنجی و تعمیرات قطعات دوار ، آخرین دستاوردها و توانمندیهای خود در معرض دید بازدیدکنندگان نمایشگاه گذاشتند .

توسط یک شرکت دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری البرز صورت گرفت؛
دست یابی فناوران ایرانی به یک صنعت (های تک) با با تولید دستگاه‌های بالانس و ارتعاش سنج قطعات دوار
مدیران و دست اندرکاران شرکت دانش بنیان شاهین تنظیم صنعت مستقر در پارک علم و فناوری البرز که در زمینه های ساخت انواع دستگاه های بالانس و ارتعاش سنجی و تعمیرات قطعات دوار فعالیت دارند خدماتی به بخش های مختلف صنعتی و تولیدی کشور ارائه می کنند که از آن به عنوان یک فناوری و صنعت استراتژیک و ( Hi - tech ) نام برده می شود.
براساس این گزارش مهندس محمدرضا نصرآبادی مدیرعامل این شرکت دانش بنیان که در نمایشگاه بین المللی صنعت تهران حضور یافته است با اعلام این خبر گفت: شرکت دانش بنیان شاهین تنظیم صنعت با مجموعه ای از متخصصان و دانش آموختگان و با تحقیق و توسعه و در مدت ۲۵ سال به موفقیت هایی رسیده اند که چیزی کمتر از دستیابی کشورمان به فناوری هسته ای، زنیتک و یا سایر فعالیت های دانش بنیان ندارد.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضرکشورمان در این زمینه و تولید این فناوری به طور کامل مورد تحریم قرار گرفته است خاطرنشان کرد: با تولیداتی که داریم برای ۲۵ نفر از دانش آموختگان نخبه و متخصص به طور مستقیم و برای بیش از ۲۰۰ نفر را به طورغیر مستقیم اشتغال ایجاد کردیم و این آمادگی وجود دارد در صورت حمایت برای دهها نفر شغل جدید ایجاد کنیم و خدمات، تولیدات و محصولات بسیار ارزشمند و حیاتی که همگی جزو تحریم های شدید خارجی است به صنایع مختلف که نیازمند این محصولات هستند ارائه نماییم.

مدیر این شرکت دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری البرز از حضور در این پارک بزرگ ابراز خرسندی کرد و گفت: حضور در پارک علم و فناوری، فضای کار و تعامل شرکت های دانش بنیان را گسترش می دهد.
وی در پایان گفت: حضور در نمایشگاه صنعت تهران برایمان یک فرصت بزرگ بود به گونه ای که بیشترین بازدید کننده از غرفه شرکت شاهین تنظیم صنعت صورت گرفت چرا که هم تولیدات و محصولات و هم دانش روز آن مورد توجه صنعتگران، تولیدکنندگان و صاحبان صنایع بود.
شرکت شاهین تنظیم صنعت در زمینه ساخت و تعمیر دستگاه بالانس و ارتعاش‌سنجی قطعات دوار فعالیت می‌کند. قطعات صنعتی دستگاه‌ بالانس دینامیک و استاتیک از ظرفیت میکرن تا سنگین وزن به صورت سخت افزاری و نرم افزاری، سنسورهای vp ، سنسورهای vp پرتابل، نرم افزار ارتعاش سنجی و کنترل کیفی دستگاه، تست فرکانس طبیعی و بالانس صنعتی از وزن ۲۰ گرم تا حداقل ۱۵ تن، از جمله محصولات و خدمات این شرکت به ‌شمار می‌روند.
.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان پارک علم و فناوری البرز:
تحریم ها موجب استقبال صنایع از محصولات شرکت های دانش بنیان شده است
مدیرعامل شرکت دانش بنیان پارک علم و فناوری البرز در نوزدهمین نمایشگاه صنعت تهران گفت: شرایط تحریم موجب استقبال صنایع مختلف از محصولات و خدمات شرکت های دانش بنیان شده است
مهندس صفی الله اکبری افلاکی رییس هیات مدیره شرکت دانش بنیان پلاسما پژوه پارس یکی دیگر از شرکت های دانش بنیان پارک علم و فناوری البرز که در نوزدهمین نمایشگاه صنعت تهران شرکت کرده است با اعلام این خبر گفت: فعالیت ما در حوزه مهندسی سطح و پوشش دهی قطعات، قالبها و ابزار آلات صنعتی است که با روشهای نوین انجام می شود؛ روش ما نیتروژن دهی پلاسمایی و پوشش دهی در محیط پلاسما می باشد که در حال حاضر فناوری روز دنیاست.

وی با اشاره به استقبال بازدیدکنندگان از محصولات این شرکت دانش بنیان در نمایشگاه صنعت تهران اضافه کرد: این شرکت تنها مجموعه ای است که امکان انجام فرایند نیتراسیون پلاسمایی بر روی آلیاژهای تیتانیوم و اینکونل را دارا می باشد و همچنین آلیاژهای فوق جهت نیتراسیون نیاز به شرایط خاص از جمله دمای بالا (تا ۸۵۰ درجه سانتیگراد) دارند
رییس هیات مدیره شرکت دانش بنیان پلاسما پژوه پارس با اشاره به اینکه در حال حاضر با چهار دستگاه به مشتریان خود خدمات مورد نیاز آنها را ارایه می کنیم اظهار داشت: در حال حاضر ۶ نفر به طور مستفیم و ۱۰ نفر به صورت غیر مستقیم در این شرکت فعال هستند و تولیدات این شرکت توسط دانش فنی کاملا بومی بوده و توانسته ایم قیمت دستگاه ساخت داخل را نیز به کمتر از ۳۰ درصد دستگاه مشابه خارجی کاهش دهیم.


لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری البرز

منبع خبر

پارک علم و فناوری البرز

پارک علم و فناوری البرز

زمینه فعالیت جامع

    نظرات