با حضور واحد های فناور پارک علم و فناوری کرمانشاه؛ نمایشگاه مدیریت سبز در سازمان برنامه و بودجه کشور افتتاح شد

با حضور واحد های فناور پارک علم و فناوری کرمانشاه؛ نمایشگاه مدیریت سبز در سازمان برنامه و بودجه کشور افتتاح شد

سومین نمایشگاه دستاوردهای اجرایی دانشگاه‌ها، موسسات آموزشی، پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری درحوزه مدیریت سبز با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه و وزیر علوم، تحقیقات و فناوری  افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری کرمانشاه ،آیین افتتاحیه سومین نمایشگاه دستاوردهای اجرایی دانشگاه‌ها، موسسات آموزشی، پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری درحوزه مدیریت سبز با حضور محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه، منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و تنی چند از مسئولان ارشد کشور امروز ۲۰ مهر ماه در سازمان برنامه و بودجه برگزار شد.
در این دوره از نمایشگاه  پنج شرکت از واحد های فناور پارک علم و فناوری کرمانشاه ، شرکت جهان زر کاوان، آبیز قطره ، پارس نانو ریس ، پویا انرژی پایش و کیمیا فرایند بیستون  حضور دارند و به ارایه آخرین دستاورد های خود در حوزه مدیریت سبز پرداختند.
این نمایشگاه  که با هدف ارائه دستاوردهای اجرایی دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری در حوزه‌های مختلف مدیریت سبز برگزار می‌ شود ۳۶ دانشگاه، ۱۰ پارک علم و فناوری و سه پژوهشگاه شرکت دارند.
سالانه طرح های متعددی در حوزه‌های مختلف مدیریت سبز از جمله بهینه‌سازی مصرف انرژی، انرژی‌های تجدیدپذیر، مدیریت آب، پساب و پسماند و توسعه فضای سبز همساز با اقلیم با حمایت سازمان برنامه و بودجه کشور و اعتبار در نظر گرفته شده در ردیف مدیریت سبز و همچنین تامین اعتبار از طرف دانشگاه ها، اجرا و به بهره‌برداری می‌رسد.
این نمایشگاه در راستای حفظ منابع و حفظ محیط ‌زیست و بهره‌گیری از توانمندی‌های شرکت‌های دانش‌بنیان و پارک‌های علم و فناوری برگزار می شود.
سومین نمایشگاه دستاوردهای اجرایی دانشگاه‌ها، موسسات آموزشی، پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری درحوزه مدیریت سبز از ۲۰ تا ۲۳ مهرماه برپا است.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه

منبع خبر

پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه

پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه

پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه یک پارک علم و فناوری در شهر کرمانشاه می باشد

    نظرات