ارتباط صنعت و فناوری حیاتی و ضروری است

ارتباط صنعت و فناوری حیاتی و ضروری است


به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری استان قم، سرپرست شرکت شهرک های صنعتی استان قم ، یک فناور باید عاشق و علاقه مند به کارش باشد گفت: صنعت و فناوری بدون یکدیگر نمی توانند حیات کاملی داشته باشند.

مهندس علی رضا میثاقی در بازدید از پارک علم و فناوری استان قم با بیان اینکه جوانان فناور عضو پارک باید دلگرمی و حمایت داشته باشند گفت: در کشورهای پیشرفته دیگر به صنایع آلاینده بزرگ توجهی نمی شود و شرکت های دانش بنیان آینده اقتصادی آنها را تامین می کند.
تاکید بر فصل مشترک همکاری دو جانبه
وی با اعلام اینکه زیرساخت های کنونی پارک پاسخگوی نیازهای فناوری ظرفیت استان نیست گفت: واقعا دیدگاه ها باید به مقوله علم و فناوری متفاوت باشد.
سرپرست شرکت شهرک های صنعتی استان قم با بیان اینکه فناوران باید نیازهای صنعتی استان را تامین کنند گفت: ارتباط صنعت با فناوری باید دوجانبه و تنگاتنگ باشد.
میثاقی با اشاره به اینکه می توانیم می توانیم با پارک در راه اندازی مرکز نوآوری همکاری کنیم گفت: معتقدم میان پارک علم و فناوری و شرکت شهرک های ظرفیت های همکاری و تعامل بالایی وجود دارد و می توانیم در قالب امضای تفاهم نامه این توانمندی ها را فعال کنیم.
لزوم ورود شرکت شهرک های صنعتی به زیست بوم فناوری

در بخش دیگری از این نشست، رئیس پارک علم و فناوری استان قم با اشاره ظرفیت های مشترک گفت: اگر اولویت استان مقوله علم و فناوری باشد بسیاری از مشکلات اقتصادی و صنعتی استان برطرف می شود.

دکتر سید حسین اخوان علوی با بیان اینکه شرکت شهرک های صنعتی می تواند در تامین فضای استقرار واحدهای فناور با پارک همراهی کند گفت: لازم است یکی از عناصر فعال زیست بوم فناوری استان شرکت شهرک های صنعتی باشد.

وی با تاکید براینکه صنعت و فناوری به یکدیگر نیاز دارند گفت: برای ایجاد انگیزه و حمایت از واحدهای فناور از هرگونه همکاری و همراهی با شرکت شهرک های صنعتی فروگذار نخواهیم کرد.
شایان ذکر است، سرپرست شرکت شهرک های صنعتی استان قم و هیات همراه از دو واحد فناور دانش بنیان مانا هوش دانش  آزما و نانو پارس سبز سایان بازدید به عمل آورد.


لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری قم

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری قم

    پارک علم و فناوری قم

    پارک علم و فناوری قم یک پارک علم و فناوری در شهر قم می باشد

      نظرات