پویش مهربانی مردم سرزمین خورشید

پویش مهربانی مردم سرزمین خورشید



به گزارش پارک علم و فناوری خلیج فارس، شرکت دانش بنیان نانو مواد کربنی ویرا مستقر در مرکز رشد بوشهر با برگزاری پویش مهربانی مردم سرزمین خورشید که با حمایت مرکز رشد علم و فناوری خلیج فارس و منطقه ویژه اقتصادی بوشهر برگزار می‌شود، سعی دارند سهمی هر چند کوچک در پیشگیری هر چه بیشتر ویروس کووید ۱۹ با کمک به خانوار کم بضاعت داشته باشند.

دکتر مهدی شنبدی مدیرعامل شرکت دانش بنیان نانو مواد کربنی ویرا با تقدیر از دست اندرکاران این رویداد گفت: همانگونه که در آموزه‌های دینی و فرهنگی تاکید شده، وظیفه هر انسانی کمک به همنوع خود است و باید سعی کنیم در تنگناهای زندگی به وظیفه خود عمل کنیم، از همین رو حضور در این رویداد حمایتی، مسئولیت اجتماعی برای مجموعه ما محسوب می‌شود.

او با اشاره به هدف برگزاری این رویداد که کمک به پیشگیری ویروس کرونا با تهیه محصولات ضدعفونی با بسته‌های مصرفی تک نفره برای خانوار بی‌بضاعت استان بوشهر بوده است، هدف ازحمایت این مراسم را اینگونه توضیح داد: ما در پویش مهربانی یک بسته شامل ژل و محلول ضدعفونی ۱۲۰ سی‌سی به همراه ماسک سه لایه تهیه می‌کنیم که خیرین و نیکوکاران با پرداخت مبلغ مذکور می‌توانند در این پویش مهربانی کنار ما باشند.

وی با اشاره به لزوم گسترش فرهنگ نوع دوستی در مجموعه‌های اقتصادی، ادامه داد: کمک‌هایی که از سوی کسب‌و‌کارهای مختلف به خیریه‌ها و مراکز داوطلبانه انجام می‌شود، اهمیت ویژه‌ای دارد و اعتقاد داریم که فعالان صنایع به عنوان قطب‌های مالی کشور باید در چنین رویدادهای حمایتی سهم بیشتری داشته باشند.

دکتر مهدی شنبدی افزود: ما سعی داریم اطلاع‌رسانی صحیح این مدل حرکت‌های خیرخواهانه و کمک‌ها را انجام دهیم که باید در این بخش به خوبی مردم را مطلع کرد تا این فرهنگ گسترش یابد. همچنین پذیرای شرکت و افراد در این پویش مهربانی هستیم.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان نانو مواد کربنی ویرا در زمینه فعالیت‌های خیرخواهانه این مجموعه گفتت: امیدواریم که با این پویش مهربانی به کمک خیرین و نیکوکاران و مردم شریف استان بوشهر گامی در تحقق این هدف برداریم و هر چه سریعتر از پیشگیری این ویروس جلوگیری کنیم.

لینک سایت
vcnmaterials.com

ایمیل: support@vcnmaterials.com

شماره تماس / واتساپ:

۰۹۰۳۸۳۷۸۷۱۳

لینک اصل خبر در سایت پارک علم وفناوری خلیج فارس (بوشهر)

    منبع خبر

    پارک علم وفناوری خلیج فارس (بوشهر)

    پارک علم وفناوری خلیج فارس (بوشهر)

    پارک علم وفناوری خلیج فارس (بوشهر) یک پارک علم و فناوری در شهر بوشهر می باشد

      نظرات