کاروان سرمایه‌گذاری ۱۰۰استارت آپ به استان خوزستان رسید

کاروان سرمایه‌گذاری ۱۰۰استارت آپ به استان خوزستان رسید

داوری مجازی و سرمایه‌گذاری استارتاپ‌های استان خوزستان

به گزارش روابط‌ عمومی پارک علم و فناوری خوزستان به نقل از روابط عمومی ۱۰۰‌استارتاپ، کاروان سرمایه‌گذاری این مجموعه در هفته‌ چهارم خود به استان خوزستان سفر خواهد‌ کرد، در این رویداد که به صورت مجازی برگزار می‌شود، تیم‌های استارتاپی استان خوزستان توسط داوران و سرمایه گذاران کشوری بررسی خواهند‌ شد.

در هفته‌های پیشین این کاروان، تاکنون ۸ تیم از استان‌های فارس، خراسان‌رضوی و قزوین برای سرمایه‌گذاری انتخاب شده‌اند. گفتنی است این رویداد توسط ۱۰۰استارتاپ و با همکاری پارک علم و فناوری خوزستان، مرکز نوآوری اروند تک و مرکز شتابدهی doithub برگزار می‌شود، همچنین در این رویداد نماینده شتاب‌دهنده‌ها و سرمایه‌گذاران ملی از جمله ۱۰۰استارتاپ، خانه نوآوری، صندوق سرمایه‌گذاری اجوتک و صندوق سرمایه‌گذاری شناسا نیز حضور دارند و می‌توانند به صورت مشترک بر روی استارتاپ‌ها سرمایه‌گذاری نمایند.

این رویداد پنج شنبه ۱/۰۸/۱۳۹۹ برگزار خواهد شد و تیم های استارتاپی استان خوزستان تا روز دوشنبه ۲۸/۰۷/۱۳۹۹ مهلت دارند تا طرح‌های خود را از طریق سایت www.۱۰۰startups.ir ثبت و ارسال کنند. همچنین لازم به ذکر است، اگر بنا هر دلیلی تیم‌های استارتاپی این استان نتوانستند در رویداد سرمایه گذاری هفتگی ۱۰۰استارتاپ شرکت کنند؛ می توانند خود را برای رویداد‌های کشوری که ابتدای هر ماه برگزار میشود آماده کنند.

۱۰۰استارتاپ با توجه به شیوع مجدد بیماری کرونا و در راستای مسئولیت‌های اجتماعی تصمیم گرفته‌ است، رویداد‌های سرمایه‌گذاری خود را به صورت مجازی و در قالب کاروان استانی ۱۰۰استارتاپ ادامه دهد، این کاروان هر هفته در یکی از استان‌های کشور حضور خواهد داشت تا بیش از پیش بتواند به پیشرفت اکوسیستم کارآفرینی و استارتاپی کشور کمک نماید.




لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خوزستان

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری خوزستان

    پارک علم و فناوری خوزستان

    پارک علم و فناوری خوزستان یک پارک علم و فناوری در شهر اهواز می باشد

      نظرات