دعوت پارک علم و فناوری خراسان جنوبی از دکتر کریمیان اقبال و برگزاری دو کارگاه آموزشی

دعوت پارک علم و فناوری خراسان جنوبی از دکتر کریمیان اقبال و برگزاری دو کارگاه آموزشی

با عنایت به ضرورت اشاعه فرهنگ نوآوری و فناوری و آشنایی احاد جامعه به ویژه قشر علاقه مند به کسب و کارهای مبتنی بر ایده و دانش، پارک علم و فناورای خراسان جنوبی اقدام به دعوت از آقای دکتر کریمیان اقبال جهت برگزاری دو کارگاه آموزشی با عناوین رشد شرکتها نیاز ها و چالشها و همچنین بازاریابی محصولات دانش بنیان در دو نوبت صبح و عصر  در تاریخ ۲۲ مهرماه سال ۹۸ نمود.

درکارگاه نوبت صبح با عنوان رشد شرکتها، نیازها و چالشها مطالبی در خصوص لزوم راه اندازی شرکت ، نیازهای پیش رو، چالشها و موانع احتمالی، روند مدیریت بحران در شرکت ها،، راه های عبور از مشکلات مدیریتی و اقتصادی، روند توسعه یک شرکت فناور مطالب جامع و کاملی عنوان شد که مورد استقبال مستمعین قرار گرفت.

دکتر کریمیان اقبال با حضور در جمع شورای مدیران دانشگاه بیرجند و دانشگاه صنعتی عنوان نمود : بهترین خاطرات من در زمان راه اندازی اولین پارک علم و فناوری ایران در اصفهان زمانی بود که با دانشگاهیان تعامل داشتم . در این نشست ضرورت ایجاد دانشگاه نسل سوم و کارآفرین طی توضیحاتی خدمت اساتید دانشگاه عنوان شد . دکتر کریمیان اقبال اذعان داشت که : حرکت به سوی توسعه و پیشرفت فقط و فقط زمانی اتفاق می افتد که پیشگام آن دانشگاه و دانشگاهیان باشند.

دکتر کریمیان اقبال در کارگاه نوبت عصر با عنوان بازاریابی شرکت های دانش بنیان به ضرورت نگاه به بازار در وهله اول و سپس تولید یک محصول یا خدمات مبتنی بر دانش و ایده را بسیار مهم دانست و مطالبی بسیار کاربردی با محوریت نحوه جذب سرمایه، تکنیک های فروش، روش های بازارسنجی و توسعه محصولات و خدمات با محوریت نیاز بازار و ... را در قالب کارگاه تدریس نمود .

جهت دریافت فایل های تدریس روی لینک زیر کلیک نمایید .

فایل تدریس کارگاه آموزشی رشد شرمت ها، نیازها و چالش ها (نوبیت صبح)

فایل تدریس کارگاه آموزشی بازاریابی شرکت های دانش بنیان  (نوبیت عصر)

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان جنوبی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان جنوبی

پارک علم و فناوری خراسان جنوبی

پارک علم و فناوری خراسان جنوبی یک پارک علم و فناوری در شهر بیرجند می باشد

    نظرات