لزوم همکاری تمام واحدها جهت رفع مشکلات شتاب دهنده ها

لزوم همکاری تمام واحدها جهت رفع مشکلات شتاب دهنده ها

محمد مهدی لطفی، سرپرست پارک علم و فناوری یزد به همراه شهرام شکوهی، معاون فناوری و نوآوری پارک یزد، عباس باقی، مدیر پردیس زیست فناوری و سیستم های پیشرفته صنعتی، سمیه نایبی، مدیر مراکز نوآوری پارک یزد و محمد قویدل، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل پارک یزد، سه شنبه ۲۳ مهر ۹۸ از شتابندهنده ی سرایند افکار نو (سان) بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری یزد، سید حسین میرجلیلی، مدیر عامل شرکت آبسار کویر و مسئول شتابندهنده ی سان در این بازدید ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های این مرکز از زمان تاسیس تاکنون، از برگزاری ریورس پیچ در حوزه ی انرژی و محیط زیست توسط شرکت آبسار کویر در استان خبر داد.
وی افزود: در این رویداد ازمدیران کل و مدیران صنایع استان دعوت شده و طی آن مشکلات حوزه محیط زیست و انرژی عنوان و ایده ها و راهکار های مناسب جهت حل این مشکلات در قالب استارت اپ استودیو بررسی خواهند شد.
میرجلیلی، مشکل فضا، نیاز به تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، نیاز به جذب سرمایه گذار و ارتباط با آن، مشکلات مربوط به تفاهم نامه و قرارداد، نبود خوابگاه برای دانشجویان و کارمندان خارج از استان و نارضایتی از فضای مهمانسرا را از جمله مشکلات این مجموعه عنوان و ابراز امیدواری کرد: با همکاری و مساعدت پارک علم و فناوری یزد این مشکلات مرتفع شود.
وی تصریح کرد: متاسفانه در ایران به دلیل ارزان بودن، متولی انرژی نداریم و کسی به دنبال عیب یابی و رفع مشکلات در این حوزه نیست و بخش مربوط به محیط زیست فعالیت بیشتری دارد.
محمدمهدی لطفی، سرپرست پارک علم و فناوری یزد نیز در این بازدید با بیان اینکه ارتباط با سرمایه گذار سلسله مراتبی دارد که باید رعایت شود، گفت: جهت ایجاد این ارتباط ابتدا باید اعتمادسازی و سپس تصمیم گیری صورت گیرد.
وی با تاکید بر لزوم دعوت از افراد صاحب نظر و با تجربه در رویداد ریورس پیچ، گفت: دعوت از این افراد می تواند نتایج مثبت و مفیدی در پی داشته باشد.
لطفی، پیگیری تفاهم نامه و مشکلات تفاهم نامه شتابندهنده و ارائه برخی راهکار ها جهت حل این مشکلات و مشکلات مربوط به برق و تلفن این محل را از برنامه های پارک دانست و گفت: در مورد دانش بنیان شدن شتاب دهنده و کمک های مورد نیاز و تسهیلات نیز جلسه ای با معاونت خواهیم داشت و این موارد نیز مطرح خواهد شد.
وی حضور و فعالیت جوانان در این محل را با اهمیت و لذت بخش توصیف کرد و گفت: همه باید برای رونق کار این مکان تلاش و همکاری نمایند و امور مصوب شده نیز با دقت و وسواس بیشتری اجرا شود.
گفتنی است، سرپرست پارک یزد و هیئت همراه از سالن های شتابدهنده، سالن کنفرانس، فضاهای آزمایشگاهی، انبار مواد و تجهیزات آزمایشگاهی و فضای نوسازی شده بازدید نمودند.
لازم به ذکر است، آزمایشگاه آبسارکویر در شبکه بین المللی آزمایشگاه های مستقل فرانسه ( UILI)عضویت داشته و در سایت این آزمایشگاه نیز معرفی شده است.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری یزد

منبع خبر

پارک علم و فناوری یزد

پارک علم و فناوری یزد

زندگی با طعم فناوری ایرانی

    نظرات