پیام رئیس پارک علم و فناوری مازندران در پی شهادت دانشمند هسته ای کشور "شهید دکتر محسن فخری زاده"

پیام رئیس پارک علم و فناوری مازندران در پی شهادت دانشمند هسته ای کشور "شهید دکتر محسن فخری زاده"

دکتر علی معتمدزادگان با صدور پیامی شهادت دانشمند هسته ای کشور دکتر محسن فخری زاده را تبریک و تسلیت گفت

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُوْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

خبر شهادت مجاهد عرصه جهاد علمی و خودکفایی، دکتر محسن فخری‌زاده، سخت و جانکاه بود. آنچه که امروز رخ داد، برگ دیگری از اسناد جنایت تروریسم دولتی است که رژیم منحوس صهیونیستی با افتخار خودش را پرچم‌دار آن می‌داند.

بار دیگر دشمن جاهل و شرور ملت ایران در اقدامی کور و ذلت بار یکی از  دانشمندان هسته ای کشور، محسن فخری زاده را به شهادت رساند. این نخستین بار نیست که استکبار کوردل دست به این گونه اقدامات بزدلانه می‌زند.

آنان می‌دانند با این شیوه‌های خباثت آمیز نمی‌توانند خللی در اراده مصمم  ملت بزرگ ایران ایجاد کنند. شهید محسن فخری زاده  از دانشمندان خدوم و پژوهشگران برجسته در صحنه‌های علمی کشور بودند و به شهادت رساندن ایشان توسط دشمنان بیانگر عمق کینه آنان نسبت به فرزندان برومند ملت ایران است.

اینجانب ضمن تبریک و تسلیت این حادثه به جامعه علمی کشور و طلب صبر و شکیبایی برای خانواده این شهید عالی مقام، از خداوند متعال  برای روح بلند ایشان علودرجات را مسالت می‌کنم.

علی معتمدزادگان
رئیس پارک علم و فناوری مازندران

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری مازندران

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری مازندران

    پارک علم و فناوری مازندران

    پارک علم و فناوری مازندران یک پارک علم و فناوری در شهر ساری می باشد

      نظرات