مشکلات واگذاری زمین های طرح جامع باید به هر صورت ممکن حل شود

مشکلات واگذاری زمین های طرح جامع باید به هر صورت ممکن حل شود

محسن صادقیان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد عصر روز سه شنبه ۲۴ مهر ۹۸ از پارک علم و فناوری یزد ،مجموعه مرکز فناوری اقبال و شرکت های فناور بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری یزد، در جلسه ای که در حاشیه این بازدید با حضور محمد مهدی لطفی، سرپرست پارک یزد، شهرام شکوهی، معاون فناوری و نوآوری پارک، حسین رحیمی، مسئول هماهنگ کننده امور پشتیبانی، محمد قویدل، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل پارک و جمعی از مدیران پارک برگزار شد، گزارشی از فعالیت های پارک یزد از ابتدای تاسیس تا کنون ارائه و پس از آن با مطالعات انجام شده و مبانی ارزشی جهت ایجاد طرح جامع ۷۰ هکتاری، اصول شکل گیری طرح، روابط فضایی طرح اولیه، فاز بندی مراحل بهره برداری از طرح، مطالعات ترافیکی و شریان های این طرح شرح داده شد.

محمدمهدی لطفی، سرپرست پارک علم و فناوری یزد در این جلسه با بیان اینکه مشکل کمبود فضای فیزیکی مانعی برای توسعه شرکت ها محسوب می شود خواستار تسهیل و حمایت استانداری در این زمینه شد.

محسن صادقیان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد نیز با توجه به مطالب و مباحث ارائه شده، ضمن راهنمایی لازم ، جهت پیگیری درخواست های مطروحه توسط شرکت ها و پارک قول مساعد داد.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری یزد

منبع خبر

پارک علم و فناوری یزد

پارک علم و فناوری یزد

زندگی با طعم فناوری ایرانی

    نظرات