امضای تفاهم نامه شرکت فروشگاه های زنجیره...

امضای تفاهم نامه شرکت فروشگاه های زنجیره...

امضای تفاهم نامه شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه و مجتمع مسکونی درسا مهر کیش

شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه و مجتمع مسکونی درسا مهر کیش همکاری امضا کردند.

مراسم امضای تفاهم نامه همکاری میان شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه و مجتمع مسکونی درسا مهر کیش ۳ دی ماه سال جاری با حضور مدیران عالی‌رتبه در ستاد مرکزی این بنگاه اقتصادی خصوصی برگزار شد.

مشارکت در راه اندازی فروشگاه رفاه با توجه به تعهدات و موارد توافق شده از مفاد این قرارداد همکاری است.

رسول محمدی عضو هئیت مدیره و مدیرعامل شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه با ابراز خرسندی از انعقاد این قرارداد همکاری گفت: امیدواریم که امضای این تفاهم نامه آغازگر اتفاقات خوب در عرصه اقتصاد کشور باشد و بتوان نتایج مثبت آن را به زودی مشاهده کرد. انعقاد این قرارداد در راستای تحقق هدف توسعه شتابان فروشگاه های رفاه و گسترش شعب در مجتمع های موفق و پر رونق در سراسر کشور است. ما در سالهای اخیر همواره خود را به عنوان شریک مجتمع ها می دانیم. جزیره کیش با توجه به برخورداری از موقعیت خوب اقتصادی می تواند محل مناسبی برای گسترش فروشگاه های رفاه و همچنین کمک به رونق اقتصادی منطقه و کشور شود. چنین اقداماتی همگام با پروژه های بزرگ جهانی در راستای توسعه و پیشرفت اقتصادی در کشورهای پیشرفته در حال انجام است که با همین همت و اراده می توان در انجام این پروژها در ایران نیز موفق بود و نتایج مثبت گرفت.

محمدی در پایان خاطر نشان کرد: در سال های اخیر شرکت رفاه به عنوان یک بنگاه اقتصادی خصوصی و خدمترسان به مردم، با ارگان ها، سازمان ها و شرکت های بزرگ دولتی و خصوصی قرارداد همکاری امضا کرده است که از میان آن ها می توان به قوه قضاییه، کمیته امداد امام خمینی (ره)، صندوق بازنشستگی کشوری، سازمان بهزیستی، سازمان غذا و دارو، بانک های معتبر کشور، همراه اول و شرکت ارتباطات مبین نت، مجتمع تجارت جهانی فردوسی، شرکت ملی پست ایران، بانک پارسیان و ... اشاره کرد. امروزه این ظرفیت در فروشگاه های رفاه ایجاد شده که در مقیاس کشوری بتواند همکاری کاربردی و موثری را در جهت اعتلای اقتصادی و رفاهی مردم با شرکت ها، مجتمع ها و سازمان های کلیدی و مهم کشور داشته باشد.

محمدرضا جباری مدیرعامل مجتمع مسکونی درسا مهر کیش در ادامه این مراسم با ابراز خوشحالی از همکاری با شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه اظهار کرد: از اعتماد این بنگاه اقتصادی به ما جهت آغاز همکاری و انعقاد قرارداد ممنونیم. هدفمند بودن توسعه فروشگاه های رفاه در سراسر کشور، قدمت و اعتبار این شرکت و رفتار حرفه ای همکاران رفاه از عوامل اصلی ترغیب مجموعه درسامهر کیش در آغاز همکاری با فروشگاه های رفاه است. با تمام سختی های پیش از انعقاد نهایی قرارداد، این رویداد را به فال نیک می گیریم.

گفتنی است؛ مساحت زمین مجتمع مسکونی درسا مهر کیش ۲۰۳۰۰ متر مربع، زیر بنای خدماتی۴۳۰۰ متر مربع و مساحت فضای باز مجتمع ۱۲ هزار متر مربع است.  ۳۷۲ واحد مسکونی در این مجتمع مسکونی تعبیه شده که متراژ آپارتمان ها از ۵۵ تا ۱۰۵ متر مربع در نظر گرفته شده است . همچنین این مجتمع مدرن که از معماری شاخص برخوردار است دارای هایپر مارکت، رستوران، فست فود، کافی شاپ است.

لینک اصل خبر در سایت تجارت طلایی نیک روش

    منبع خبر

    تجارت طلایی نیک روش

    تجارت طلایی نیک روش

    تجارت طلایی نیک روش یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات