افتتاح یکصدمین شعبه فروشگاه زنجیره ای...

افتتاح یکصدمین شعبه فروشگاه زنجیره ای...

افتتاح یکصدمین شعبه فروشگاه زنجیره ای «دیلی مارکت»

روز گذشته و فقط در ۱۶۰ روز کاری، صدمین شعبه از فروشگاه های زنجیره ای «دیلی مارکت» به بهره برداری رسید.

یکصدمین شعبه فروشگاه های زنجیره ای " دیلی مارکت " با حضور حاج ایوب پایداری بنیانگذار گروه صنعتی میهن، مهندس ابوالفضل پایداری، مهندس علی پایداری، دکتر اسحاق بیگی و جمعی از مدیران، همکاران و همراهان این مجموعه آغاز به کار کرد.

براساس این گزارش، اولین فروشگاه از مجموعه فروشگاه های زنجیره ای "دیلی مارکت" روز چهارم تیرماه امسال در تهرانسر افتتاح شد و حال با گذشت فقط ۱۶۰ روز کاری و افتتاح ۱۰۰ شعبه، موفقیت و رکورد تازه ای در صنعت فروشگاه های زنجیره ای ثبت شده است.

از جمله مهم ترین عوامل کسب این موفقیت، تلاش افزون تر و توسعه با کیفیت و در عین حال سریع این فروشگاههای زنجیره ای، استقبال بسیار خوب هم میهنان و همراهی ارزشمند مصرف کنندگان است که انگیزه و زمینه کوشایی هر چه بیشتر برای رشد مداوم فروشگاههای دیلی مارکت را ایجاد کرده است.

محصولات باکیفیت، شرایط مناسب فروشگاهی و از جمله پایبندی به اصل اساسی احترام به مصرف کنندگان و خریداران گرامی، موجب استقبال مردم و در نتیجه شتاب رشد مجموعه فروشگاههای زنجیره ای "دیلی مارکت" شده است.

به گزارش روابط عمومی مجموعه « دیلی مارکت »، تا کنون فروشگاه های زنجیره ای این مجموعه در شش منطقه عملیاتی شامل تهران، خراسان، آذربایجان، خوزستان، فارس و مازندران راه اندازی شده است و شعب تازه این فروشگاه ها برای استان های اصفهان، گیلان و همدان در شرف افتتاح است.

این گزارش می افزاید: به زودی و با تلاش و همت همه جانبه، شعب جدید دیلی مارکت در سراسر ایران راه اندازی و فعالیت فراگیر آن جشن گرفته خواهد شد.

یادآور می شود که یکصدمین شعبه از فروشگاه های زنجیره ای «دیلی مارکت» در تهران، خیابان آزادی، خیابان استاد معین راه اندازی شده است.

لینک اصل خبر در سایت تجارت طلایی نیک روش

    منبع خبر

    تجارت طلایی نیک روش

    تجارت طلایی نیک روش

    تجارت طلایی نیک روش یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات