آخرین مهلت ثبت‌نام در فراخوان نوپاهای فناوری‌های همگرا

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان، بر اساس این فراخوان استارت‌آپ‌های نوپا حوزه فناوری‌های همگرا با شرکت در دوره‌های آموزشی می‌توانند محصول خود را توسعه دهند و پس از نگارش مدل کسب‌وکار خود با سرمایه‌گذاران آشنا شوند.

استارت‌آپ‌های نوپا پس از ثبت‌نام در فراخوان و ارزیابی طرح‌هایشان توسط داوران برای حضور در دوره پیش شتابدهی انتخاب می‌شوند؛ در این دوره‌ها آموزش‌های لازم درخصوص اعتبارسنجی محصول به آنها داده می‌شود.

استارت‌آپ‌هایی که با موفقیت این دوره را پشت سر بگذارند برای سرمایه‌گذاری به مراکز توسعه کسب‌‌وکار معرفی می‌شوند.

همچنین کمک به ارتقاء فنی و بازاری محصول، دیگر اقدامی است که در این رویداد رخ می‌دهد و دریافت مجوزها و استانداردهای مربوطه را برای نوپاها تسهیل می‌شود.

ایجاد بستری برای تجاری‌سازی دستاوردهای تحقیقاتی محققان و جامعه علمی کشور در حوزه فناوری‌های همگرا، شناسایی و توانمندسازی گروه‌های فناور و آشنا کردن آنها با فرآیند توسعه محصول و دنیای کسب‌وکار و تجاری‌سازی، معرفی فرصت‌های کسب‌وکار مبتنی بر نیازهای فعلی کشور و مراکز توسعه دهنده کسب‌وکار به جامعه محققان و فناوران و بهم‌رسانی فناوران، سرمایه‌گذاران و توسعه‌دهندگان کسب‌وکار برای تجاری‌سازی محصولات نوآورانه از اهداف انتشار این فراخوان است.

علاقه‌مندان می‌توانند تا ۳۰ مهرماه سال‌جاری برای شرکت در این فراخوان به سایت www.nbic.ir/nopa مراجعه و یا با شماره تلفن ۶۶۵۸۰۹۴۳-۰۲۱ تماس حاصل فرمایند.

    لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری گلستان

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری گلستان

    پارک علم و فناوری گلستان

    پارک علم و فناوری گلستان یک پارک علم و فناوری در شهر آق قلا می باشد

      نظرات