استارتاپ رایچت به دلیل آسیب پذیری امنیتی از مشتریان خود پوزش خواست
«مجتبی محمودزاده» مدیرعامل رایچت نیز در این بیانیه بابت نگرانی پیش آمده از کاربران عذرخواهی کرده است و در خصوص مساله رخ داده در این پلتفرم چنین گفته است: «ما از همه کاربران و مشتریان بابت نگرانی پیشآمده عذرخواهی میکنیم. پایگاه داده رایچت به جهت ارتقا امنیت از دسترس خارج شده و همه اقدامهای امنیتی برای حفظ اطلاعات مشتریان در دستور کار قرار گرفته است. در پایان بیانیه منتشر شده بار دیگر رایچت از کاربران عذرخواهی کرده و تاکید داشته که در برابر حادثه امنیتی پیش آمده پاسخگو خواهند بود: «ضمن عذرخواهی مجدد از همه مشتریان و کاربران رایچت متعهد میشویم که مسئولانه و شفاف هرگونه اطلاعات در مورد امنیت دیتای کاربران و مشتریان را همانند گذشته با شما به اشتراک بگذاریم.
متن کامل خبر در سایت دیجیاتو
نظرات